Quote door Barre gaander
De s60 vandaag gekeurd bij apk beverwijk...koplamp lv te laag(kon niet hoger meer) mistlamp lv te hoog.
Stuurkogel links speling...terplekke repareren: 202,- inc.apk exc. de koplamp afstelling en uitlijnen moest ook weer gedaan worden. Dacht t ff niet...even naar auto service chris velsen noord voor advies, lampen sectie vielen gewoon in de marge dus onterecht punt, op de stuurkogel een paar flinke tikken en voila..speling weg.
Zoiets had ik laatst met de 480, afkeur op draagarmrubbers en stuurkogels, ik zou 660 euro moeten betalen voor de APK reparaties alleen. Ik vertrouwde het niet want die draagarmen zijn er 4 jaar geleden nieuw onder gekomen en de stuurkogels ook, en ik rijd minder dan 5000 km per jaar. Poika een second opinion laten doen, was niks mee aan de hand, gewoon goed voor de APK, alleen paar nieuwe hoesjes voor stuur- en fuseekogels en lichten afstellen (moet ieder jaar, stomme popups). Poika meteen onderhoud en APK laten doen, totale kostenplaatje was nog geen 300 euro.
Sommige garages zijn echt bezig om je zoveel mogelijk een poot uit te draaien...