1 van de 2 stabilisatorstangetjes van de S60 achteraan vervangen met enorm veel moeite. De vorige keer beide originele vervangen door 'huismerk' stangetjes. Die zaten er al 14 jaar en bijna 2 ton onder en gingen los gelijk niks, dus zonder schuren en WD40. De 'huismerk' stangetjes zijn maar 2 jaar oud en zijn metaal van de sjiekepot(kauwgomautomaat zeggen jullie). Eerst de corrosie eraf geschuurd met staalborstel en in de WD40 gezet en daarna de moeren proberen losdraaien. Onmiddellijk draaide de inbus zot. Dan met een klemtang de schroef proberen vasthouden om toch de moer eraf te krijgen en uiteindelijk de moer er moeten afslijpen...
Daarna de linkerkant begonnen en onmiddelijk zat de boel weer vast, morgen dus door een bevriende garagist laten doen, want m'n rug wilde niet meer mee.
De nieuwe zijn Lemförders en hebben een grote torx ipv een kleine inbus.
Daarom dus nooit nog huismerk voor mij.
Grom module geïnstalleerd. Prima geluid. Wel apart dat je de tekst op het scherm van de HU603 radio per nummer moet activeren. Die tekst blijft een paar minuten staan en verdwijnt dan weer.
Grom module geïnstalleerd. Prima geluid. Wel apart dat je de tekst op het scherm van de HU603 radio per nummer moet activeren. Die tekst blijft een paar minuten staan en verdwijnt dan weer.
Hoe activeer je dat dan? Bij mijn HU650 zie ik geen enkele tekst.
Je moet in ieder geval de laatste firmware update hebben. In mijn geval '40'. Tijdens afspelen 1x de 'Mem' knop indrukken: dan krijg je de artist te zien. Nog een keer drukken laat de titel van het nummer zien.
Tijdje geleden mn dakraam aangepast met hulp van deze guide. Mn dakraam was ingezakt wat voor windruis zorgde, kwestie van weer op de juiste hoogte brengen en de schroefjes aandraaien (die zaten ook losjes bij mij). Mooie gratis fix
M'n S60 laten voorzien van nieuwe draagarmen, fuseekogels, axiaalkogels, spoorstangeind en achterste stabistangetjes van Lemförder. Veerpootlagers en rubbers van SKF. Voorste stabistangen van Sidem wegens snel bij de lokale boer moeten oppikken. 4 nieuwe crossclimates van Michelin + uitlijning.
Volgende op programma is nieuwe distributieset met waterpomp en hopelijk ben ik dan even van de kosten af.