Vandaag de airco maar eens laten bijvullen. Bij binnen temp van 40+ deed de airco het max 15 min, dan 2 min uit en verder. Bij < 40 hield de airco het langer (30 min) uit. Er zat nog 570 gram in van de kilo koelmiddel die er in hoort te zitten. Hopelijk doet ie het nu beter. (heeft 30 min aan de tester gehangen en het vacuum prima gehouden, dus geen lekkages)
Daarnaast een phone houder van het onderstaande type op de foon module geplakt. Paste precies onder de knoppen. Ben benieuwd of dit de telefoon houdt, dan kan de houder van het scherm. (zit te ver en in het zicht)
Daarnaast een phone houder van het onderstaande type op de foon module geplakt. Paste precies onder de knoppen. Ben benieuwd of dit de telefoon houdt, dan kan de houder van het scherm. (zit te ver en in het zicht)
Ik heb hetzelfde houdertje (bedankt vorige eigenaar) met een iPhone 6S Plus i.c.m. dit hoesje. Hij zit rechtsboven op de HU, telefoon valt er nooit van af.
- De side markers vervangen door oranje lampjes ipv witte (1 was stuk)
- De stadlichten door wittere exemplaren vervangen (met blauw glas )
- De gewone lichten vervangen van action-lampjes naar osram night breakers
- de pinkers vervangen door chromen exemplaren
Ik heb hetzelfde houdertje (bedankt vorige eigenaar) met een iPhone 6S Plus i.c.m. dit hoesje. Hij zit rechtsboven op de HU, telefoon valt er nooit van af.
Handig om te weten. Ik heb een Nokia 6.1 met een flip case, daar zit nu de grote magneet in. Ik ben benieuwd of dat houdt. Zo niet wordt het op de case plakken denk ik. (en het kleine magneetje in de pashouder als de dubbele laag hoes teveel blijkt te zijn)
Binnenkort maar eens testen, de houder zit nu meer dan 24u, dus de tape binding moet nu optimaal zijn. Ploatjes schiet ik wel even met een camera, aangezien ik een set ploatjes wil hebben mer de foon op z'n plek. (maakt slecht foto's met de telefoon als de telefoon op z'n plek zit )
Vanmorgen vroeg de Bluetooth audio adapter van Doeke gemonteerd in de kofferbak , aangeloten met een Y-kabel op de rti cd speler , lag al 3 dagen op tafel ...maar ja .. 40 graden buiten , terwijl hier binnen 22 met de nieuwe vaste airco ...dus ik had geduld … toch nog wel wat moeten verwijderen om bij de cd-speler te komen … en dan is het met 25 graden ...toch nog wel zweten … maar hij zit er in
radio op cd wisselaar ingesteld .. bluetooth van de telefoon op zoeken … welke zou het zijn ...er kwam er maar 1 bij ..Blueair ...die naam had ik niet verwacht ….. maar afijn alles doet het , en ook via het stuur
motor starten ...auto in achteruit … muziek stopt parkeersensoren doen hun werk , auto weer in zijn vooruit ...en ja muziek begint weer ! TOP product ! bedankt Doeke !
Kan je uit ervaring vertellen dat dit een wereld van verschil is!
hum één speakers ( plus hoge tonen speaker) in voor deur ingebouwd en niet blij , oude speaker andere deur geeft veel vollere bas. heb versterker nog niet ingebouwd maar las dat zonder versterker al verschil zou maken.
Kan je uit ervaring vertellen dat dit een wereld van verschil is!
hum één speakers ( plus hoge tonen speaker) in voor deur ingebouwd en niet blij , oude speaker andere deur geeft veel vollere bas. heb versterker nog niet ingebouwd maar las dat zonder versterker al verschil zou maken.
gaat dus over van standaard naar high performance speakers
Volgens mij maakt juist de versterker het verschil.
En van een setting zonder versterker naar een setting met versterker vereist een software update.
dat mag ik hopen, zweet op mijn bast en geluid als kartonnen doos ....dat is even schrikken.
maar software update dat wist ik nog niet.... kan ik dat zelf? of moet ik lang dealer?
ben benieuwd, zoek ook nog tekening waar versterker precies moet komen