Uitstekend, ik bestel de pookhoezen voor mijn auto's al zo'n 10 jaar bij dit bedrijf of gelieerde webshop (het eco auto . nl).
Altijd netjes geleverd en uitstekende pasvorm.
De monteurs van een lokaal dealer bedrijf zagen in een van onze vorige auto's de hoes zitten en hebben direct zelf ook besteld. Verschil met dealer is vaak dat het geen echt leer is. Dit wel.
Even primitief vet bij mn homokeneet gedaan,
Via het gat in de stofhoes,
Daarna zo goed mogelijk schoon gemaakt, en met ducktape in getaped
Zodra we weer thuis zijn gaat er een nieuwe aandrijfas met homokeneten er op, maar moeten natuurlijk wel nog thuis komen
Zodra ik lijm tegen kom, is dat zeker een goed idee,
Alleen hee stom in de supermarkt hier hebben ze keuze tussen alle soorten smeermiddelen, kon zelfs orginele homokeneetvet vinden.
Maar in lijm en kit, houd het met houtlijm en secondelijm ver op
Maar we zitten hier nog even, en gaan nog wel wat tegen komen hoop ik
Tnx voor de tip
Fi-Wi
Forumlid.
Geslacht: Locatie: De Bilt Berichten: 133 Geregistreerd: 10 / 2014
De turbo, spruitstukpakkingen, radiateur en motorsteunen (onder, boven, voor en achter) laten vernieuwen.
O ja, en ook de verse olie en filters vervangen.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40074 Geregistreerd: 07 / 2009
De turbo, spruitstukpakkingen, radiateur en motorsteunen (onder, boven, voor en achter) laten vernieuwen.
O ja, en ook de verse olie en filters vervangen.
Sorry kan het niet laten
En "Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?"
Neem het aub niet te serieus
Fi-Wi
Forumlid.
Geslacht: Locatie: De Bilt Berichten: 133 Geregistreerd: 10 / 2014
Ik mag de turbo de eerste 1000km niet teveel belasten (motor onder 2500 tpm houden, wat nog best lastig blijkt) dus ik kan nog niet beoordelen of het veel verschil uitmaakt. Ik had voor de beurt geen klachten maar op de brug bleken lekkages. Omdat ik hen toch een paar dagen kwijt zou zijn alles maar laten vervangen.
Omdat ik morgen naar Frankrijk ga, noem ik het wel vakantiekosten'.
Ik mag de turbo de eerste 1000km niet teveel belasten (motor onder 2500 tpm houden, wat nog best lastig blijkt) dus ik kan nog niet beoordelen of het veel verschil uitmaakt. Ik had voor de beurt geen klachten maar op de brug bleken lekkages. Omdat ik hen toch een paar dagen kwijt zou zijn alles maar laten vervangen.
Omdat ik morgen naar Frankrijk ga, noem ik het wel vakantiekosten'.
Waar lekte die turbo olie?
Bij de mijne zie ik altijd een verse druppel glimmende olie onderaan de turbo.
Moet elke 4000 tot 5000 km een halve liter motorolie bijvullen.
Is ook een 2.5t
Waar lekte die turbo olie?
Bij de mijne zie ik altijd een verse druppel glimmende olie onderaan de turbo.
Moet elke 4000 tot 5000 km een halve liter motorolie bijvullen.
Is ook een 2.5t