Twee kentekenlampjes vervangen voor de APK. Waar de auto weer zonder kleerscheuren doorheen kwam. Alleen zitten de draagarmrubbers er (weer) aan te komen. Huidige zitten er nu 115k km onder.
Vanmiddag de remschijven en blokken achter maar eens vervangen. Was nog net geen APK afkeur, maar het dringende advies om er niet al te lang meer mee door te rijden.
Overbodige luxe was 't niet.
De elektrische handrem was alleen wel even uitdagend (stom, ik had mij er van te voren niet in verdiept). Een 12v accuutje er bij loste dit probleem ook weer op.
Verse schijven en blokken achter, 't was inderdaad geen overbodige luxe.
Binnenkort voor ook maar eens vervangen, nog even kijken welke schijven (diameter) er nu onder zitten...
Ik heb voor ik naar de garage ging om banden te laten vervangen de ventieldopjes eraf gehaald (Action meuk, maar 4 dezelfde vind ik geinig genoeg om 0.99 aan uit te geven) en na het vervangen van de banden er weer op gedraaid. Ja, het was een vermoeiende dag. (zo mag ie hier, heb ik ook wat gedaan )
Beide side markeer lampjes vervangen aan de voorkant 1 was stuk meteen vervangen voor led maar wat kun je daar slecht bij zeg.... zeker de passagiers kant
vandaag nieuw plastic 'glas' op mijn koplampen gemonteerd (facelift xenon). Dus oude platic glazen er vanaf, hele zooi schoonmaken en vervolgens nieuwe lenzen terug monteren. Binnenkort een wat langere beschrijving in een ander topic met de tips en tricks maar het ziet er werkelijk als nieuw uit.
Nadat aanvliegende duif koplamp en buitenspiegel had vernield en 4 weken met noodreparatie te hebben rondgereden was het vandaag dan zover. Splinternieuwe koplamp en rechter buitenspiegel laten monteren bij schadebedrijf... normaal doe ik dat zelf maar omdat het verzekeringswerk was, moest het schadeherstelbedrijf het werk uitvoeren.
Oude koplamp mee naar huis, 2 nieuwe lenzen bestellen en dan vervang ik van de kapotte en de linker koplamp de lens... kijkt hij links en rechts weer fris uit de ogen. De rechter gaat dan de verkoop in..
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40077 Geregistreerd: 07 / 2009
Nadat aanvliegende duif koplamp en buitenspiegel had vernield en 4 weken met noodreparatie te hebben rondgereden was het vandaag dan zover. Splinternieuwe koplamp en rechter buitenspiegel laten monteren bij schadebedrijf... normaal doe ik dat zelf maar omdat het verzekeringswerk was, moest het schadeherstelbedrijf het werk uitvoeren.
Is dat iets wat een WA+ dekking dekt, of ben je all-risk verzekerd?