2.5/2.6 is zekers niet te hoog. Eerder aan de lage kant
Hmm dat zet me aan het denken ...
Mijn band ziet er uit als degene in het midden op deze website maar heb geen wangen aan de zijkant van de velg.
https://www.bandenleader.nl/ad…an-de-band
Het rare is dat Volvo volgens mij ongeveer 2.3 / 2.4 bar voorschijft (tankklep) voor normaal gebruik en 2.6 voor vol beladen.
over die bandenspanning zijn ongeveer evenveel meningen te vinden als over olie. ik rij op 2.3 meestal alleen en niet heel rustig/ vanden slijten gelijkmatig ultrac satins 225/45/17
over die bandenspanning zijn ongeveer evenveel meningen te vinden als over olie. ik rij op 2.3 meestal alleen en niet heel rustig/ vanden slijten gelijkmatig ultrac satins 225/45/17
Je hebt gelijk, laten we stoppen met bandenspanning voordat het uit de hand loopt ik kom er vast wel uit. Bedankt.
Ik vind het jammer dat de Primacy HP niet meer te koop is, die heb ik 110.000 km onder de D5 gehad.
Toen de Primacy 3 er onder en na 60.000 alweer tijd voor nieuwe.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40102 Geregistreerd: 07 / 2009
Auto gewassen en uitgemest. Was wel nodig.
Daarna even drooggereden met een stevig muziekje erop. Hoor ik een irritante rammel bij het rechterportier. Ander nummer misschien....nee hoor, bij een beetje bas rammelt het al, ook bij lagere volumes.
Auto aan de kant en voelen of er misschien iets los is. Hey wat zie ik daar in het portiervakje.....een doosje tiktaks
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Ander nummer misschien....nee hoor, bij een beetje bas rammelt het al, ook bij lagere volumes.
Auto aan de kant en voelen of er misschien iets los is. Hey wat zie ik daar in het portiervakje.....een doosje tiktaks
Hahaha, ook een keer gehad, hoop ergernis inderdaad, bleek een metalen blikje met mintsnoepjes.
Compleet uitgemest, wat een rotzooi bewaar je als je even niet oplet. Daar naast anti tril stripjes onder me hoedeplank gemaakt. Wellicht is die dan wat stiller en een klein rubber stripje in de deur lijsten gemaakt boven in. Is kijken of dat het wind geruis wat minder is.
Auto een onderhoudsbeurt gegeven. Nieuwe filters (olie, diesel, interieur, lucht), olie en een nieuwe motorsteun gemonteerd. De oude heeft het slechts 2 jaar uitgehouden. Een genot om weer een bocht te maken naar links zonder getril en geluid.