Dat ja, heeft me de 1e poging een blauwe plek in m'n rug opgeleverd. (voet schoot weg en ik lande op m'n zij/rug op de dorpel) Tijdens de sleuteldag van nov op de brug gedaan en dat ging toch makkelijker. (minder moeilijk, ik had een koolstof filter )
Gisteren even snel de auto gewassen. Eerst Autoglym TFR, daarna hogedrukspuit, toen nog even met de hand. Toen begon het gelukkig te regenen dus had ik geen last van ingedroogde druppels. De Collinite zat er nog goed op dus daar niets aan gedaan. Ziet er weer prima uit.
Deze week gaat de kilometerstand over de 670.000
Even rap nieuwe kunststof stuurkappen, handremhoes en een LPG bij Hugo (T5-4Life) opgehaald.
De afgebroken stuurkappen waar je je steeds aan bezeert gelijk maar even vervangen. De handremhoes mag de garage die um gesloopt heeft herstellen en de LPG tank gaan we nog wel even zien....
Een Ali-express bluetooth - USB apparaatje ingebouwd. Met dank aan Volvo en de kloterige manier waarop ze dat allemaal hebben weggewerkt en onmogelijk hebben gemaakt kostte dat nog best veel tijd. Zit allemaal veel te kort en te strak, is belachelijk hoe ze dat bij Volvo gedaan hebben. Denk dat in 2005 de Volvo's nog niet in China gemaakt werden, maar wat dit betreft zou het goed kunnen.
Bluetooth werkt, USB moet nog blijken, denk dat het apparaatje de stick eerst moet lezen. Microfoon werkt ook, dus er is vooruitgang.
Ik krijg nou de melding dat type niet toegestaan is
Was hij zo smerig ?
PM me het linkje maar, wellicht dat ik nog een manier kan vinden.
is opgenomen met de telefoon. En staat nou op mijn googledrive. Maar uploaden hier lukt me niet helaas.
Oh en deze was echt smerig haha.... Ik dacht dat deze vorige keer met de beurt mee vervangen was. Weet nou welke "vriend" het onderhoud niet meer gaat doen
# Radio HU-650 vervangen door een werkend exemplaar met dank aan JanRSmit en Doeke (voor informatie).
Helaas bij het opstarten weigerde mijn luidspreker rechtsvoor weer maar door het volume op die speaker tijdelijk te verhogen gaat hij wel weer aan. Dit had ik ook met mijn oude radio voordat hij overleedt .... hopen dat deze het nu langer volhoudt.
De luidspreker lijkt mij niet defect aangezien hij daarna wel normaal functioneerd.
# Zwarte plastic delen en plaatwerk wat liefde gegeven in de motorruimte.
# Sticker distributieriem wissel erop geplakt, deze bleef maar op de plank liggen
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).