Mooie plaatjes! Daarna toch wel even met 4-wiel spin weggetrokken he, want een XC, daar moet wel een beetje bagger aan zitten! Daar zijn ze voor gemaakt!!
Die modder vergeet je acuut als je dat prachtige uitzicht hebt.
Ik las dat Star Trek Discovery, die momenteel op Netflix wordt uitgezonden, op locatie in IJsland is opgenomen. IJsland als decor voor verre planeten in de toekomst...
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40115 Geregistreerd: 07 / 2009
Die modder vergeet je acuut als je dat prachtige uitzicht hebt.
Ik las dat Star Trek Discovery, die momenteel op Netflix wordt uitgezonden, op locatie in IJsland is opgenomen. IJsland als decor voor verre planeten in de toekomst...
klopt een aantal plekken waar zij lopen heb ik ook gelopen, maakt de nieuwe serie wel iets minder leuk want het is dan geen SiFi in mijn hersens
vandaag de stuurhoeksensor en thermostaat vervangen, en tegelijkertijd de koelvloeistof gespoeld
DSTC doet het weer en koelvloeistof temperatuur zakt niet meer naar beneden op de snelweg
Maak Nieuwveen een stukje mooier met dit 'blik' hahahahahaaa
Binnenkort maar even de oprit even compleet vervangen.. fluitje van een cent voor mij en mijn jongens (is mijn werk).. maar de tijd ontbreekt... de V70 op van die oude tegels ziet er niet uit (ik heb het huis pas gekocht in april dit jaar, binnen bijna klaar).
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40115 Geregistreerd: 07 / 2009