Vandaag de S60 ff schoongespoten. Gisteren wat foto's gemaakt. Maar ja door de polders heen. Dan weer je wel hoe die eruitziet na 20km rijsen. Nu gelukkig weer schoon
De classic van twee nieuwe H4 lampjes voor het dimlicht voorzien nadat er een de geest gaf. Voor reserve een lampje geplaatst, maar die was qua licht kleur anders. Vandaag dus weer gefixt met twee Osram Lampen.
service-interval gereset en ventilatiekleppen gekalibreerd met VIDA. Het interieur werd nauwelijks verwarmd door de standkachel, terwijl de motor wel mooi op temperatuur kwam.
Vandaag de V70 maar eens in bad gedaan. Nu staat die weer te shinen op de inrit Tijdens het poetsen van de spiegel kwam het glas los van de behuizing. Gelukkig is hij niet gevallen en dus nog heel gebleven. Beetje kit eraan gedaan, nu ff laten drogen in de garage en straks weer monteren. Kan ik er weer tegen als de winter begint.
Hier ook gelijk nieuwe wissers gemonteerd voor en achter
Een heel stuk beter zo!
Ik heb ze ook in mijn spiegels gedaan
Die ledjes geven echt een puist licht.
Zeker Richard.. staat echt top..
Spiegels? Zit daar ook verlichting in dan, nooit opgevallen? kan dat ook zo veranderd worden?
Ja als je auto er vanuit fabriek is mee uitgerust wel. Wat gezegd word onder je spiegel zitten 2 lampjes (T10) en met gele knopje kan je zien of ze het doen.
Heb anders nog een setje liggen..
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40113 Geregistreerd: 07 / 2009