De aircopomp vervangen voor een nieuwe waarvan de lagers geen geluid maken. Pomp was 9 jaar oud, in 2016 heeft aircosysteem laatste service gehad, 110 gram koudemiddel kwijt sindsdien... nu weer lekker koud met stille pomp...
Vandaag, na een vijftal weken wachten, eindelijk de ramen laten tinten vanaf de B-stijl.
Op advies van een vriend naar een bedrijf in Someren (NB) gegaan waar ze een kleine 2½ uur nodig hadden om de ramen te doen.
Voor de achterportieren geldt dat de ramen uit de auto gehaald zijn voor het beste effect en werk.
Er zit Llumar folie op met 20% lichtdoorlaatbaarheid. Was heel erg aan het twijfelen tussen 20 & 30%; maar de 20 komt wel het dichtst in de buurt van het dakraam die vanuit de fabriek al getint is.
Bijgevoegd het resultaat:
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vandaag, na een vijftal weken wachten, eindelijk de ramen laten tinten vanaf de B-stijl.
Op advies van een vriend naar een bedrijf in Someren (NB) gegaan waar ze een kleine 2½ uur nodig hadden om de ramen te doen.
Voor de achterportieren geldt dat de ramen uit de auto gehaald zijn voor het beste effect en werk.
Er zit Llumar folie op met 20% lichtdoorlaatbaarheid. Was heel erg aan het twijfelen tussen 20 & 30%; maar de 20 komt wel het dichtst in de buurt van het dakraam die vanuit de fabriek al getint is.
Bijgevoegd het resultaat:
Mooie wagen, en ziet er goed uit. Nu kan je je laten rondrijden zonder al te veel op te vallen.
Morgen mijn XC90 weer ophalen die een flinke cosmetische behandeling krijgt in Den haag. Ik kreeg al wat leuke kiekjes door. Morgen word ie afgewerkt en komt er CanCoat op van Gyeon. De ongelakte delen in de Gyeon Trim. Almost ready for sale!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Gisterochtend met mijn vader de ramen vervangen door gelamineerde, klinkt stukje stiller in de V70. S'middags de achterbak geïsoleerd. Viel me wel op dat er zo veel mogelijkheden zijn om geluid isolatie te plaatsen. Klinkt al met al stukje stiller, ben er heel blij mee.
Hij is zeker niet 'als nieuw' maar voor een XC90 uit dit bouwjaar staat ie er wel heel netjes bij. De nieuwe eigenaar kan meteen genieten van een hele frisse auto die alleen met een handwasje bij te houden is.
Hij is zeker niet 'als nieuw' maar voor een XC90 uit dit bouwjaar staat ie er wel heel netjes bij. De nieuwe eigenaar kan meteen genieten van een hele frisse auto die alleen met een handwasje bij te houden is.
Ik vind het een prachtig exemplaar.
Welke motor ligt in het vooronder?