Ik was al hele tijd zeer nieuwsgierig naar het plasti-dip gebeuren maar was een poos sceptisch. 2 weken terug maar gewoon de knoop doorgehakt en de goedkoopste kleur besteld om het maar gewoon eens te proberen onder het mom, we zien wel.
Ja het ziet er niet uit dat mat zwarte ik weet het, het ging om ervaring op te doen.
Motorkap was als eerste aan de beurt en zitten uiteindelijk wel wat spray strepen in maar de kofferbak is er strak uitgekomen!
Gister was het moment om die zooi er weer af te trekken om te
en of dat een beetje makkelijk wilde. Al met al half uurtje bezig geweest en de S60 is weer helemaal in originele kleur.
Experiment voor mij geslaagd. Ik heb nu wat anders besteld en dit keer een mooi kleurtje gedaan en hig-gloss dit keer ipv mat. Hopelijk dit weekend weer opnieuw spuiten.
Ja het ziet er niet uit dat mat zwarte ik weet het, het ging om ervaring op te doen.
Motorkap was als eerste aan de beurt en zitten uiteindelijk wel wat spray strepen in maar de kofferbak is er strak uitgekomen!
Gister was het moment om die zooi er weer af te trekken om te

Experiment voor mij geslaagd. Ik heb nu wat anders besteld en dit keer een mooi kleurtje gedaan en hig-gloss dit keer ipv mat. Hopelijk dit weekend weer opnieuw spuiten.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).