Van mij is ook 3 inch over na 2x 2,5 of 2,25 dacht ik, waarom zo weet ik niet precies, als hem ziet denk je niet zo mooi want moest ook uitlaatpasta gebruiken maar buiten dat om is hij goed nu
Vandaag een audio upgrade gedaan in mijn V70 2002 CNG-Benzine. Een jaar geleden had ik HU603 met upgrade naar high performance boxen en deur isolatie. Dat klinkt al stuk lekkerder. Laatst dubbel glas in deuren geplaatst. Gisteren en vandaag een HU-803 + pa300 versterker met premium boxen erin gemonteerd. Het klinkt echt super lekker deze opzet. Alleen nog een andere HU803 zoeken want de stuurbediening doet het niet. En de versterker kreeg ik niet met bouten in de gaten gemonteerd (ligt er los in).
Nu nog een liefhebber zoeken voor de oude boxen.
Ben er echt helemaal blij mee
Tom, dat is nog wel een idee inderdaad, de HU603 er weer in zetten.
Ik reed een keer met harde wind door Noord Nederland en vond het zo een kabaal van de wind. De ramen van gelaagd glas, volgens mij werkt het wel iets tegen het buiten geluid.
Misschien ja, had het ff snel Googled en las dat ze zelfde waren maar is dus niet zo, je moet het kunnen zien aan een teken op je raam?
Mijn huidige S80 heeft een logo op de ramen. Mijn oude S80 niet, maar had het wel. Als je een portierruit naar beneden doet, en je ziet een soort van richel aan de bovenkant, dan heb je gelaagd glas