Quote door olaf
En gewoon links blijven rijden , en de motor mannen de ruimte geven , nu gooi je de deur dicht , met alle irritatie van dien , de motor mannen kunnen best voor hun zelf denken , en kijken of het past , en hadden ze vast gewoon gewacht , of gewoon goed links houden , kan je er waarschijnlijk makkelijk langs en was er niets gebeurd .
Neemt niet weg dat ze niet zo hoeven te reageren , of je auto te beschadigen .
Rij zelf ook motor , en zie het ook vaak , ik denk dat het meer een soort afgunst is , ik niet door kunnen rijden jij ook niet , gewoon elkaar wat meer ruimte geven , de weg is van ons allemaal , en op de motor heb je wat fijne voordelen in de drukte , ik denk dan had ik maar op de motor gezeten , had ik lekker door kunnen rijden .
Heeft niks met afgunst te maken. Als het echt file rijden is met lage snelheid, dan maak ik altijd plaats. En 80-90km/h rijden is geen file rijden. Dit is gewoon is/was gewoon onverantwoord asociaal rijgedrag. Niet meer en niet minder. En het is zo jammer dat ze dat zelf niet in zien. Zoals ik al zei, ik (moet) remmen om de motor voor niet aan te rijden, en omdat de tweede zo dicht achter mij rijd, klap ie bijna bij mij achterop, en dan was ie boos dat ik remde. Zucht... dan snap je het niet helemaal. Dat type motor rijders zijn het type waar het gewoon een keer fout gaat, en oom agent een keer bij de familie langs moet gaan. Dat ze zichzelf in gevaar willen brengen prima. Echter in veel, en zeker in dit geval brengen ze andere in gevaar. En daar ben ik pertinent op tegen.