Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

elevating
VolvoV70forum member
Geslacht: n/a
Leeftijd: 37
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

· 
Posted: Gisteren om 06:15  ·  #12181
Dat kleine verschil in kleur kan ook komen doordat een deel oude lampjes en een deel nieuwe lampjes is. Daar heb je met de originele ook last van. Ik heb een fors aangeklede S80, met 5 schakelaars in het ecc paneel, 2 bij de achterbank plus dan natuurlijk de rest van de lampjes wat er standaard ook in zit. Dat gaat nogal de moeite zijn dus ik ga ze ook bestellen.
ProVolvo
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 65
Subject:

· 
Posted: Gisteren om 11:09  ·  #12182
Ik ben destijds bij een bedrijf in Eindhoven geweest voor de reparatie van het display van de SC805 radio van de Volvo 850 (moest gesoldeerd worden). Daar kreeg ik een aantal van die witte lampjes mee en hij had groene kapjes die je er overheen deed. Had toen nieuwe groene lampjes.
Die kapjes zijn dus ook los te koop in diverse kleuren.
Tim Post
Supporting Member
Subject:

· 
Posted: Gisteren om 11:14  ·  #12183
Ik vind dik 2 en dik 3 euro per gloeilampje nog best aan de prijs😳 daar heb je op ali er 25 voor
emperorbone
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 36
Subject:

· 
Posted: Gisteren om 11:37  ·  #12184
Ik heb ze voor mijn classic een paar jaar geleden bij Conrad besteld: https://www.conrad.nl/nl/p/bar…82583.html. Als het even kan probeer ik webshops als Aliexpress, Temu etc te vermijden, misschien een beetje idealistisch, maar als ik zie wat spul daar soms kost snap ik ook wel weer dat andere mensen andere afwegingen maken. Het is iig een fix die de moeite waard is, los van waar je de lampjes vandaan haalt.
elevating
VolvoV70forum member
Leeftijd: 37
Subject:

· 
Posted: Gisteren om 15:52  ·  #12185
Ach, Ali, doe je een beetje je huiswerk en je kunt er heel goed winkelen. Waar denk jij dat de lampjes vandaan komen die je ergens anders koopt. Made in....?

Selected quotes for multi-quoting:   0