Voor de volledigheid, mijn vrouw heeft dit gedaan.
Met de Volvo gestrand op een parkeerplaats van supermarkt( geef toe zijn lastiger plekken), nadat ze de wagen had gedraaid en weg wilde rijden geen aandrijving meer!!!, dus mij gebeld...zat niet bepaald in de buurt.....heb je dan altijd he.
Vervolgens heb ik zowel Dennis Volvo tech gebeld, helaas eerst voicemail, toen Gery Slot gebeld, deze de info gegeven welke ik had kan wel de bak inschakelen in D R en de rest alleen een lichte knars en voor de rest niets.
Auto helemaal uit op slot, weer open en.. nog steeds niets
Vervolgens de accu losgekoppeld, systeem ontladen, 5 minuten gewacht.... helaas.
Weer contact met Gery, lijkt op mechanisch probleem...., heb morgen eventueel tijd voor je.
Dan belt Dennis terug, hem de info gegeven, komt hij met de ideale oplossing, ben jij lid van de ANWB, jawel dat zijn we.
De ANWB laten komen, diagnose rechter aandrijfas gebroken!!, deze heeft sleepwagen geregeld en heeft de Volvo weer thuis gebracht.
Vervolgens de heren weer gebeld en aangegeven wat er aan de hand was, Gery geeft aan de de Rima tegenwoordig ook imitatie aandrijf assen levert voor een goede prijs kwaliteit verhouding.
Dus morgen naar Druten met de Fiat Ceicento!!
Ben best trots op mijn meiden welke toch helemaal zelf bovenstaande hebben klaar gespeeld.