Vandaag Met de Volvo naar Groessen gereden, ik had in mijn agenda staan: vandaag:poetsmeeting..
niemand te zien behalve een aardige buurman, die mij verdwaast zag rondlopen en rondrijden... na wat telefoontjes door hem gepleegd (Pieter wakker gemaakt? :shame: ) bleek het dat ik helemaal in de war was...
Meeting = VOLGENDE week.. stom, stom, stom!!
Maar nu ik toch "helemaal" hier in de buurt was, maar naar Volvoservice Elst gereden of die zin hadden in homemade appelplaatkoek. Was geen probleem zei Dennis.
Ondertussen hebben hij en Kuba mijn auto een

gegeven (ook op de brug), lekkere koffie gehad en zag ik daar Mike, met broer-S80! Heel gezellig allemaal.
Toevallig kon ik daar een beetje assisteren met Casper en bij iemand die zijn stoel eruit moest halen en ik sinds vorige maand ervaringsdeskundige ben.. (ahum..) en ging dat ook ook weer gesmeerd.
Ik heb met Emiel gesproken die daar hard aan het werk was met inbouw van een standkachel en met Casper die daar ook werkt op de zaterdag..
Al met al een leuke ochtend gehad. Het was aardig druk daar in Elst.
PS
Ook moet er toch nog e.e.a aan mijn karretje gebeuren: 2x draagarmen (zit nog te dubben of ik het zelf ga/kan doen) en de stuuruitslaghoeksensor vlgs Vida.. Die laatste zou misschien nog een false positive kunnen zijn? --> omdat de asbouten van deze auto niet zo heel vast zitten.. Ze zijn in het verleden al eens vaster gezet bedenk ik me nu.
Ja, de anti-skid melding komt om de 2 a 3 week langs maar nooit in een bocht, altijd bij rechtuit optrekken vanuit stilstand.