Het is idd die cupra lip. Passing klopt voor geen meter.
Om hem compleet met de bumper mee te laten lopen is hij veel te kort.
Ik heb hem gewoon met parkers vast gezet.
Ik zal er morgen een betere foto van maken.
Ja daar zat ik dus een beetje mee, vind t jammer dat ie dan niet mooi doorloopt. Je klauwen zijn mooi gespoten overigens!
Vanavond samen met Peter71 wat aangekochte spullen proberen te installeren op de Volvo.
Zo hebben we audiobediening bijgeplaatst maar werkt niet automatisch. Er lag nog 1 stekker in het stuur en deze geplaatst terwijl er 2 in de module kunnen. Hebben we de stekker wel goed geplaatst? Of moet er software matig iets gebeuren?
Daarna hebben we de audiomodule eruit gehaald. Denkende dat het een high performance was (kwam ook in display te staan bij aan/uit) bleek het een performance radio te zijn (volgens Vidag) waar de Kram stekker dus niet op past om mijn Mki9200 aan te koppelen. Dus de boel maar weer dicht en morgen even weer sneupen naar de juiste adapter kabel.
Hierna nog de kofferbakgreep vervangen. Dit was qua installeren prima te doen zelfs de chromen strip kunnen hergebruiken die eigenlijk als advies al mee verkocht zou worden. Na installatie werk de greep prima. Alleen ook hier een kleine teleurstelling. De knop op het dashboard en de knop op de sleutel ontgrendelen de kofferbak niet. Is dit ook een software probleem of iets anders?
Vanavond samen met Peter71 wat aangekochte spullen proberen te installeren op de Volvo.
Zo hebben we audiobediening bijgeplaatst maar werkt niet automatisch. Er lag nog 1 stekker in het stuur en deze geplaatst terwijl er 2 in de module kunnen. Hebben we de stekker wel goed geplaatst? Of moet er software matig iets gebeuren?
In een 2001-2004 model V70 kan heel erg veel vrij makkelijk achteraf ingebouwd en geactiveerd worden per software, ik hoop voor je dat dit werkend te krijgen is in een recente V70...
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40143 Geregistreerd: 07 / 2009
Gebroken zijpaneel van de bestuurdersstoel vervangen, eenvoudig klusje maar erg tevreden. Ergerde mij er al langer aan.
Het nieuwe paneel is verstevigd op de plek waar de oude gebroken is. Dus hopelijk hoef ik het niet nog een keer te doen te doen in de toekomst.
Ook meteen maar even het interieur schoongemaakt en de ruitenwissers vervangen. Nu ik toch bezig was
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Onderste was nog goed ?
Meestal is het zo, dat als de bovenste aan zijn eind is, dit bij de onderste ook het geval is.
De steun onder de distributie is er ook een om goed in de gaten te houden.