Maar eens een wasbeurtje gegeven. Dit keer in de carwash met uitzicht in 'ons dorp' (waar mijn vrouw vandaan komt).
Helaas glimt de Bolbo alleen zo omdat 'ie nat is
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Weer mee terug gereden van vakantie. In 2 weken tijd ruim 3300 km gereden, zonder problemen (nouja, 1x een Anti-skid melding, maar dat zal wel aan het warme weer liggen denk ik dan... ). Blijft toch heerlijk cruisen, alleen voor bergpassen en haarspeldbochten is zo'n S80 niet echt in zijn element
Overigens denk ik dat ik binnenkort mag gaan klussen, ik vermoed dat het wiellager links voor er aan zit te komen.. Tijdens de vakantie viel mij op wanneer ik een bocht (ook al was het een flauwe) naar rechts maakte, ik iets hoorde zoemen. Dit is steeds erger geworden, en sinds gisteravond (de laatste 500 km) hoor je het ook rechtdoor, en dan vooral vanaf de 70 km/h. Als ik een bocht naar links maak, hoor je niks meer (ofja, minder).
Van de week maar eens op onderzoek uit, ben nog een weekje vrij, en ik had al gezien dat dat een klusje is wat prima zelf te doen is
Ritje naar de Tike gemaakt, dat ligt bij Drachten.
Wat oefenen op de schietvereniging omdat 15 sept daar een 100mtr wedstrijd is.
Zaterdag weer er heen en dan moet het de week erop wel lukken.
Met de Mastiff achterin de bak maar de dierenarts gereden.
Wordt toch een uitdaging om 70 kg hond in een auto te tillen, en er ook weer uit te halen.
Nu nog net te doen, maar als het beestje over een jaartje volgroeid is, zal ze rond de 100 kg wegen, en dan kan ze ook niet meer staan in de bak.
Ik heb als eens zitten kijken naar een Toyota Yaris Verso voor het vervoer van de hond.
De hoogte vd laadruimte is een stuk lager dan van de V70 en dan zou ze er zelf in kunnen stappen/springen. En er ook weer uit....
Wederom ritje de Tike om de richtkijker af te stellen op 100 mtr en wat op de kaartjes geschoten.
Toch zit er ineens een wat raars in het toerental bij stationair draaien.
Niet stabiel meer. kakt in tot 600 om omhoog te springen naar 1100 en dan terug naar 700..
Met 4 volwassenen in de S60 is het toch wel wat krapjes..
Tja, dan had je een V70 moeten kopen hè? Houdt ook niet over qua ruimte achter als je het mij vraagt, daarvoor wellicht beter de S80, maar toch, wij gaan regelmatig met 4 volwassenen, dochter in enorme kinderstoel, kat-in-bakkie en 34kg hond + bagage op stap, door heuvelachtig gebied, en dat gaat prima