Bij mij komt er ook 1 op voor IJsland, Ga hem alleen zelf bouwen dan is hij een stuk meer gestroomlijnd, stuk stiller hoop ik En over de volle lengte van de roofrail.
Heb je foto's van de gehele XC
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40144 Geregistreerd: 07 / 2009
Ben een ouwe zak geworden en wil liefst alleen maar een automaat.....
Dan ben ik al bijna 20 jaar een ouwe zak heb in 1990 een Ford Scorpio V6 met mijn eerste automaat gehad
Vond het eigenlijk niks maar wilde de V6 en die was bijna alleen maar in automaat te verkrijgen.
na een paar weken merkte ik wel dat het veel fijner rijd was dan al die handbakken
Ben een ouwe zak geworden en wil liefst alleen maar een automaat.....
Ik denk dat het niet zo zeer met leeftijd te maken heeft, als wel met het plezier in het rijden op zich. Natuurlijk, als je dagelijks op de weg bent, wil je zo comfortabel mogelijk gaan en dan is het een automaat die comfort biedt.
Ik werd kortgeleden gevraagd door een bedrijf waarvoor ik veel heb gereden hun bejaarde Mercedes Actros uit Algeciras (in Spanje tegenover Gibraltar) op te halen en in Antwerpen te brengen. 16 versnellingen (high/low en splitterbak) een drama voor de tegenwoordige tijd, maar voor mij optimaal plezier. Ik heb er ruim 3 dagen over gedaan (overnachten in hotels) en heb onwijs genoten van het eindeloos blijven schakelen!
Vandaag de V70 opgehaald bij Martin.
Nieuwe krukaskeerring en een nieuwe nokkenaskeerring want die was ook niet geweldig meer. Zweette een beetje en als de zaak toch los ligt..... dan doen we het goed.