Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

blastaway
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 48
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

· 
Posted: 11.04.2016 - 11:39  ·  #1366
60 perkplanten en 300 liter potgrond gehaald. Alle bloembakken weer netjes aan en om het huis. Is voor mij altijd het begin van de lente
hermanusb
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

· 
Posted: 11.04.2016 - 23:54  ·  #1367
Laten keuren.......

Uiteraard goed gekeurd.

Vermoed wel dat mijn stuurvergrendeling reden voor afkeur zou zijn geweest....
Maar daar moet ik nog mee bezig
reinoutsmit
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 43
Homepage: watersportspics.co…
Subject:

· 
Posted: 14.04.2016 - 18:28  ·  #1368
Quote door 1-wiel

Quote door reinoutsmit

Achter gelaten bij dokter Dennis & Kuba voor de kapotte koppakking en als toch alles open ligt ook meteen distributieriem vervangen.

Zou ook meteen klepspeling laten controleren/ afstellen.

Gisteren de auto weer opgehaald, klepspeling is meteen gecontroleerd en afgesteld waar nodig.
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 15.04.2016 - 21:36  ·  #1369
Vandaag was het (eindelijk) zover!
4 ton op de teller!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
GRUNNS60
Erelid
Geslacht:
Leeftijd: 63
Subject:

· 
Posted: 15.04.2016 - 21:39  ·  #1370
dacht heel even dat je een hele nieuwe gekocht had :D :lol: :lol:
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 15.04.2016 - 22:54  ·  #1371
Ha, ha, maar hij heeft geen urenteller.
Mooie kilometerstand Walter, op naar de 5 Ton.
Jermaine1987
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 18.04.2016 - 22:11  ·  #1372
Hi! Ik heb een vraag, waar kan ik het beste in de omgeving Arnhem mijn ABS computer laten reviseren? Ik had iemand in Nijmegen maar de reperatie zelf is in Maastricht en ik wil niet echt graag wat naar Maastricht verzenden ^^ Dus mijn vraag is of jullie iemand kennen die weet wat hij/zij doet in de buurt van Arnhem.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 18.04.2016 - 22:19  ·  #1373
Is Ets een optie ?
volvo355
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 25
Homepage: volvov70forum.nl
Subject:

· 
Posted: 18.04.2016 - 22:26  ·  #1374
Doet Obbe van volvotune dit niet? Je zou is kunnen informeren. Hij zit in Elst, best dichtbij voor jou.
Jermaine1987
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 18.04.2016 - 22:57  ·  #1375
Dankje ga eens kijken! :)
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 18.04.2016 - 23:07  ·  #1376
Als je een beetje kunt solderen, kun je het ook zelf. Ik heb er meerdere gedaan en het is niet moeilijk.
Jermaine1987
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 19.04.2016 - 00:54  ·  #1377
Ja dat geloof ik graag maar ik heb de tools niet en doe dat liever niet. Als ik het fout doe kost het me een nieuwe ;)
Dirk342
In nagedachtenis
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 19.04.2016 - 07:04  ·  #1378
Quote door Jermaine1987

Hi! Ik heb een vraag, waar kan ik het beste in de omgeving Arnhem mijn ABS computer laten reviseren? Ik had iemand in Nijmegen maar de reperatie zelf is in Maastricht en ik wil niet echt graag wat naar Maastricht verzenden ^^ Dus mijn vraag is of jullie iemand kennen die weet wat hij/zij doet in de buurt van Arnhem.
Hier word ik even behoorlijk misselijk van..... Je komt bij mij terecht, via een ander forum, o.a. met een storing in de ABS controller. Dit moet goed opgelost worden en mijn oplossing is om de controller, per pakketdienst, op te sturen naar Thuur van Thuurbo in Gronsveld. Dan weet je zeker dat het goed is en word met garantie uitgevoerd. Ik bied je nog aan om de controller eraf te halen voor je, maar dit kon je makkelijk zelf en je zou de controller opsturen (zoals tientallen je reeds voorgingen).

En dan nu via een ander forum vragen of er iemand in de buurt zit, die het ook kan ? Het moest toch goed gebeuren ? Het zal wel weer om de centen gaan, ben ik bang.... en zal uiterst goedkoop moeten worden opgelost.... Vertel dan ook meteen het hele verhaal achter de auto en hoe je bij mij terecht bent gekomen..... En wat voor beschuldigingen je had richting handelaar die je de auto tegoedertrouw heeft verkocht..

Denk dat je die S80 gewoon snel moet verkopen en dat hij gewoon te duur voor je is.....
Ketel88
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 19.04.2016 - 09:02  ·  #1379
Het is natuurlijk wel zo dat een ieder de keus heeft met wie hij of zij zaken doet en als dat niet vertrouwd over komt het dan niet doet.
Vragen op een ander forum en kijken of het dichter bij en of goedkoper kan? ach waarom niet.
hoe de zaken met de handelaar verliepen staan buiten de vraag van topic starter.
Jermaine1987
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 19.04.2016 - 12:53  ·  #1380
Nee het gaat niet om de centen. Ik had gezegd dat ik het zelf eruit zou halen en of je het dan zo kon doen. Hierin gaf je aan dat ik het naar maastricht moest sturen. Dit vind ik geen fijn idee omdat ik zoiets niet wil opsturen. Als het in Nijmegen zelf was geweest was het allemaal goed geweest voor mij. Daar heeft het mee te maken en niet met de centen. Puur de afstand waar het heen gaat en wetende hoe ze bij post bedrijven om kunnen gaan met bepaalde dingen.

Dus ik snap je punt niet echt?
En ik verdien zeker genoeg voor mijn volvo daar heeft het ook niet mee te maken. Ik heb wel een bepaalde budget wat ik wil uitgeven aan een oudere auto. Maar dat is niet meer dan logisch. Vooral omdat ik wil zien hoe of het is na de ABS module.

En naast dat is het iemands eigen keuze waar hij het laat doen enz. Ik kan het in de buurt doen bij iemand waarbij het redelijk snel is gedaan... Waarom zou ik daar niet voor kiezen? En als je het wilt weten het kost meer dan dat hij bij jou doet.... Dus die reden van jou heeft er echt niks mee te maken.

Quote door Dirk342

Quote door Jermaine1987

Hier word ik even behoorlijk misselijk van..... Je komt bij mij terecht, via een ander forum, o.a. met een storing in de ABS controller. Dit moet goed opgelost worden en mijn oplossing is om de controller, per pakketdienst, op te sturen naar Thuur van Thuurbo in Gronsveld. Dan weet je zeker dat het goed is en word met garantie uitgevoerd. Ik bied je nog aan om de controller eraf te halen voor je, maar dit kon je makkelijk zelf en je zou de controller opsturen (zoals tientallen je reeds voorgingen).

En dan nu via een ander forum vragen of er iemand in de buurt zit, die het ook kan ? Het moest toch goed gebeuren ? Het zal wel weer om de centen gaan, ben ik bang.... en zal uiterst goedkoop moeten worden opgelost.... Vertel dan ook meteen het hele verhaal achter de auto en hoe je bij mij terecht bent gekomen..... En wat voor beschuldigingen je had richting handelaar die je de auto tegoedertrouw heeft verkocht..

Denk dat je die S80 gewoon snel moet verkopen en dat hij gewoon te duur voor je is.....

Selected quotes for multi-quoting:   0