Thuur is de beste op dit gebied en sleutelt ook alleen maar aan Volvo's. Als ik iemand ermee zou vertrouwen is het Thuur. Die doet voor mij onderhoud aan de auto's
Ik ben naar Volvotune gegaan en die hebben hem vandaag gelijk gefixed. Bij het uitlezen alle meldingen verwijderd en er bleef maar 1 onbelangrijke over! Happy me. Nu denk ik omdat ik zo gewend ben aan de foutmeldingen: Wat is er mis met die display waarom geeft ie niks weer hahahaha. ziet er zo saai uit xD
Vooral gereden.. Van Oss naar Veldhoven naar Valburg naar Nijkerk naar Amsterdam naar Oss naar Eindhoven en weer naar Oss Arie in n D5 100.000km per jaar:
topic.php?t=4752&page=120
Zoals bijna dagelijks de A12 richting Ede Wageningen gereden waarbij op de rit naar huis een mooie C30 1.6d een wedstrijdjes leek te willen doen. Dit wil ik best aan gaan maar dan heeft hij gelijk een bak roet op de voorruit :bandit:
ff naar Gorredijk geweest, onze "nieuwe" caravan opgehaald De stevige wind kon ik goed merken, het verbruik was behoorlijk hoog.
Onderweg verloor ik bijna een caravanspiegel...Kon hem al rijdend nog net pakken voordat hij eraf viel. Die plastic zooi is toch lang niet altijd alles. Maar ff een paar reserve onderdeeltjes bestellen voor we op vakantie gaan.
Niet vandaag maar zondag onze nieuwe (en eerste) caravan achter de V70 gehangen en naar een camping in Winterswijk gereden.
Hij moet er een stuk harder voor werken dan met de vouwwagen, maar met de cruisecontrol aan heel relaxed rijden.
Vanmorgen wakker geworden in een witte wereld en ijs op de luifel, dus aan onze timing moeten we nog wel werken