Eigenlijk: Wat heeft iemand anders vandaag aan jouw Volvo gedaan:
Sta je een uurtje geparkeerd in een leuk Frans stadje, kom je terug.....
De auto van de dader staat er rustig naast geparkeerd met de blauwe lak op z'n voorbumper. Ik voelde heel erg de behoefte om mijn auto even achteruit te steken in zijn deur, maar dat werd me uit m'n hoofd gepraat...
Sta je een uurtje geparkeerd in een leuk Frans stadje, kom je terug.....
De auto van de dader staat er rustig naast geparkeerd met de blauwe lak op z'n voorbumper. Ik voelde heel erg de behoefte om mijn auto even achteruit te steken in zijn deur, maar dat werd me uit m'n hoofd gepraat...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
t volk.
Turbo wilt niet van spruitstuk af, dus met spruitstuk en al via de bovenkant eruit moeten trekken (koevoetenwerk), met een koudbeitel de turbo van het spruitstuk gemept. Heb een goede turbo liggen maar met rechte flens en de turbo die eraf komt heeft een conische flens. Uitlaathuis overzetten van turbo gaat weer niet omdat conische uitlaathuis van de oude turbo van binnen totaal gescheurd is (zo erg dat ik het nog nooit zo gezien heb), uitgezet is en daarom ook niet normaal van het spruitstuk af wou. Pruts, dus of conisch uitlaathuis zoeken of andere DP met rechte flens zoeken voor dat ding, pfff. Bah !
En dan is het maar goed dat het mijn hobbyauto was,anders heb je een probleem natuurlijk.
Ik app je van de week wel ff.