Youri slaapt in een V70!

Tragisch nieuws met een V70 tintje

 
 
 
 
 
RIVADA
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 370
Geregistreerd: 07 / 2019
Subject:

Re: Youri slaapt in een V70!

 · 
Posted: 07.09.2022 - 22:06  ·  #31
Quote door V70R^2

Volvo inruilen voor een fiets dan maar? :D


Dat is wel een issue: wanneer financiën krap worden gaat de auto er in de regel pas uit als het water aan de lippen staat.
Terwijl een auto nu juist een substantieel deel van het bescikbare geld opslokt...

Ik zou zonder enige aarzeling de auto weg doen en vanaf daar verder kijken.
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Youri slaapt in een V70!

 · 
Posted: 07.09.2022 - 22:12  ·  #32
Quote door joriz

Zo’n airco is idd geen verkeerd idee. De naam is eigenlijk misleidend en doet vermoeden dat het alleen om koelen gaat. Verwacht in de winter ook een run op deze apparaten. Voorlopig is hier het geld niet voor dergelijke investeringen dus probeer zuinig aan te doen met gas. Korter douchen , temp lager dat soort dingen. Wel een elektrische kachel aangeschaft voor de werkkamer. Mn vrouw werk vanuit huis hey merendeel vd week en idee om daarmee dan enkel die kamer te verwarmen ipv de hele dag het hele huis.
Verder gun en wens ik een ieder een betaalbaar dak boven zn hoofd en daarnaast een auto (liefst een V70 natuurlijk 😉) om gewoon in te rijden.

Ik ga voor mijn werkkamer een infrarood paneel kopen binnenkort. Stuk zuiniger dan een elektrische kachel (zelfs de kleine kacheltjes gaan al snel naar de 1kW of er overheen).
De kosten van zo'n paneel (ongeveer 100/150 euro, afhankelijk of je een 'mooie' wilt of bv een regelbare) heb je gauw genoeg terug verdient
V70R^2
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Leerdam
Leeftijd: 36
Berichten: 2034
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: Youri slaapt in een V70!

 · 
Posted: 08.09.2022 - 18:30  ·  #33
Quote door RIVADA

Quote door V70R^2

Volvo inruilen voor een fiets dan maar? :D


Dat is wel een issue: wanneer financiën krap worden gaat de auto er in de regel pas uit als het water aan de lippen staat.
Terwijl een auto nu juist een substantieel deel van het bescikbare geld opslokt...

Ik zou zonder enige aarzeling de auto weg doen en vanaf daar verder kijken.


Persoonlijk kan ik mij een leven zonder de vrijheid die een auto bied maar moeilijk voorstellen. Al is het ook niet voor iedereen even zo gewoon, we hebben het goed in dit land. Laten we hopen dat die "energiecrisis" zich niet nog verder ontwikkeld tot het punt dat een warm huis en transport niet meer as vanzelfsprekend zijn..
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Youri slaapt in een V70!

 · 
Posted: 08.09.2022 - 21:05  ·  #34
Je hebt auto's en je hebt auto's. Als je financieel krap zit kan je beter een Toyota Starlet of Yaris kopen dan een willekeurige Volvo. Scheelt je een hele hoop knaken
joriz
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wassenaar
Leeftijd: 45
Berichten: 2058
Geregistreerd: 02 / 2016
Subject:

Re: Youri slaapt in een V70!

 · 
Posted: 08.09.2022 - 21:12  ·  #35
Dat zou ik idd ook doen. Een auto zelf is praktisch onmisbaar
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 103
Berichten: 1385
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: Youri slaapt in een V70!

 · 
Posted: 08.09.2022 - 22:30  ·  #36
En youri snurkt lekker verder..........
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1527
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Re: Youri slaapt in een V70!

 · 
Posted: 08.09.2022 - 22:31  ·  #37
Quote door [-Tom-]

Je hebt auto's en je hebt auto's. Als je financieel krap zit kan je beter een Toyota Starlet of Yaris kopen dan een willekeurige Volvo. Scheelt je een hele hoop knaken



Zo’n Yaris slaapt alleen wel erg lastig als het laatste kwartje dan onverhoopt toch de verkeerde kant op valt 😬
 
Selected quotes for multi-quoting:   0