Aankoopadvies

 
 
 
 
 
raysa
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 19.04.2013 - 19:28  ·  #31
:D

Nou, ik ga voorlopig nog helemaal niks kopen. Ik kom net weer een mooie tegen op autoscout...
Zelfde luxe uitvoering, minder km's en zelfs een standkachel...
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39710
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 19.04.2013 - 19:39  ·  #32
Gaaf, dat op zoek zijn.
Voorpret is altijd leuk.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 19.04.2013 - 19:53  ·  #33
Quote door Bigdog

Gaaf, dat op zoek zijn.
Voorpret is altijd leuk.


Da's zeker waar! :D Maar erin rijden heeft dan vast en zeker ook weer wat hoor! Neem dat maar gewoon aan! Het is natuurlijk ook een Volvo! :love:
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 20.04.2013 - 00:59  ·  #34
Heey kerel,

Nog even goed gekeken op groot scherm (samen met Hans) en ik denk dat de V70N D5 van die particuliere meneer het beste bij je past! Hij heeft dan weleenswaar minder luxe maar dat kan er achteraf ook in. Wat ons erg aanspreekt is dat motor en geartronic vervangen zijn! En dus met 160K een betere deal is dan een auto met 300K+. Die luxe kan er later ook in als je dat zal willen maar de auto ansich is belangrijker! Dit is de basis van een auto waar je zelf vanalles aan kan doen. Dan helpen we je er uiteraard ook mee heh! Kijk de meet met deze auto eens aan en rij ermee. Bij een goed gevoel zeggen wij dat dit de beste optie is! Let wel!!! De Geartronic bij aanschaf zo snel mogelijk powerflushen! Dit om problemen uit te sluiten.... P.S. Bij die laatste die je mij toezond lijkt de auto te hangen in de "kont" wat zit daar dan wel achter?? Schokdempers of erger?

Groetjes en succes mate!

Tristan
raysa
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 20.04.2013 - 01:07  ·  #35
Thx man. Fijn (en leuk) dat jullie meekijken en over mij waken.
Ik kan de adviezen erg waarderen en helpen mij de voetjes op de grond te houden ^_^ .

We gaan het zondag meemaken.

Enig puntje is wel dat die van zondag nog geen jaar in het bezit is van de meneer.
Zondag heb ik een kenteken en zal ik proberen de wegen van de V70 te achterhalen.

Nogmaals dank mannen.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 20.04.2013 - 01:19  ·  #36
Probeer het eens uit en ja.... Die ander staat sinds de invoering (2006) uit mijn hoofd wel op de naam van 1 berijder. Maar wel eentje met meer kilometers voor motor en bak dus ja wat is wijsheid.... Probeer deze is het weekend. Valt dat zwaar tegen, dan toch maar tijd vrij maken voor de ander. Hoe moeilijk ook!

We bellen, appen en mailen!

Tristan
raysa
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 20.04.2013 - 01:23  ·  #37
Helemaal goed ;-) .
raysa
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 21.04.2013 - 08:32  ·  #38
Ik ben inmiddels ook met de blauwe gaan rijden, de verkoper gaf aan de telefoon een betrouwbaar gevoel.
In werkelijkheid was het een wat schichtige man die absoluut niet bij hem thuis af wilde spreken, dat geeft me een naar gevoel.
Het onderhoud was inzichtelijk en er was al het nodige vervangen aan de auto, hij reed dan ook erg lekker. Het feit dat ie nog op winterbanden staat (en er geen zomerbanden bijgeleverd worden), de Parrot er uitgehaald wordt bij verkoop, de wat onduidelijke informatie in reparaties, kapotte stoel en toch wel veel zichtbare levenservaring van deze V70 geeft me een wat unheimisch gevoel. Na een nachtje geslapen te hebben heb ik besloten dat dit hem ook niet gaat worden. Het moet goed voelen, net als bij een nieuwe vriend die je opdoet of als je je toekomstige verkering voor het eerst ontmoet ;-) .

Gek genoeg voelde het bij de auto in Etten-Leur prettiger. Dit waarschijnlijk omdat de auto verder was zoals ik hm hebben wilde en ik bij de blauwe teveel concessies zou moeten doen.

De zoektocht gaat verder. Ik heb gemerkt dat ik in meerdere Geartronics moet rijden omdat daar echt wel verschil in zit.
Nu eerst op vakantie, dan zien we weer verder.

Tot nu toe ben ik blij met jullie tips en meedenken.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39710
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 21.04.2013 - 10:22  ·  #39
Quote door raysa

Nu eerst op vakantie, dan zien we weer verder.


Groot gelijk.
Fijne vakantie. ;-)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 21.04.2013 - 22:59  ·  #40
Quote door raysa

Ik ben inmiddels ook met de blauwe gaan rijden, de verkoper gaf aan de telefoon een betrouwbaar gevoel.
In werkelijkheid was het een wat schichtige man die absoluut niet bij hem thuis af wilde spreken, dat geeft me een naar gevoel.
Het onderhoud was inzichtelijk en er was al het nodige vervangen aan de auto, hij reed dan ook erg lekker. Het feit dat ie nog op winterbanden staat (en er geen zomerbanden bijgeleverd worden), de Parrot er uitgehaald wordt bij verkoop, de wat onduidelijke informatie in reparaties, kapotte stoel en toch wel veel zichtbare levenservaring van deze V70 geeft me een wat unheimisch gevoel. Na een nachtje geslapen te hebben heb ik besloten dat dit hem ook niet gaat worden. Het moet goed voelen, net als bij een nieuwe vriend die je opdoet of als je je toekomstige verkering voor het eerst ontmoet ;-) .

Gek genoeg voelde het bij de auto in Etten-Leur prettiger. Dit waarschijnlijk omdat de auto verder was zoals ik hm hebben wilde en ik bij de blauwe teveel concessies zou moeten doen.

De zoektocht gaat verder. Ik heb gemerkt dat ik in meerdere Geartronics moet rijden omdat daar echt wel verschil in zit.
Nu eerst op vakantie, dan zien we weer verder.

Tot nu toe ben ik blij met jullie tips en meedenken.


Heey Ray,

Ik dacht juist dat je wel enthousiast was via de Whatsapp. Nou ja, geen goed gevoel - inderdaad niet doen! De auto moet je gewoon liggen en denk maar dat er zeker een auto op je pad komt waar je wel dat X-factor gevoel krijgt. Let daarbij echt op de basis van de auto. Dingen als luxe en lederen bekleding kun je achteraf ook inbouwen. Misschien wel tijdens het PVL's sleutelparty and Stammtisch event! :D Gewoon niet over een dag ijs gaan want daar wordt niemand blij van!

Ik wens je zonder meer alvast een heel fijne vakantie! Wanneer vertrek je?

Groet,

Tristan
raysa
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 21.04.2013 - 23:39  ·  #41
Dankjewel maar ik mag nog een weekje wachten. Volgende week maandag rijden we aan.
Ik was aanvankelijk ook enthousiast maar er was iets wat niet helemaal klopte, het beviel niet echt.
Ik merkte dat ik concessies ging doen aan mijn wensenlijstje. Dat wil ik niet dus trek ik het toch maar over de vakantie heen. Op vakantie in de classic is echt niet vervelend dus erg is het niet.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 21.04.2013 - 23:55  ·  #42
Quote door raysa

Dankjewel maar ik mag nog een weekje wachten. Volgende week maandag rijden we aan.
Ik was aanvankelijk ook enthousiast maar er was iets wat niet helemaal klopte, het beviel niet echt.
Ik merkte dat ik concessies ging doen aan mijn wensenlijstje. Dat wil ik niet dus trek ik het toch maar over de vakantie heen. Op vakantie in de classic is echt niet vervelend dus erg is het niet.


En wat op die afstanden ook wel fijn is.... Je weet wat je aan de auto hebt kerel! Dus voor mij heb je groot gelijk en een straf.... Nee zeer zeker niet!
raysa
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 21.04.2013 - 23:57  ·  #43
Hij rijdt zo lekker zuinig op de snelweg, da's echt genieten.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 00:24  ·  #44
Die van mij rijdt ook zoooo lekker maar onzuinig op de snelweg hahahaha! Maar dat geeft niet. Neem ik graag voor lief maar het zijn heerlijke rijdersauto's! Dat is dan ook wat telt. ;)
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39710
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 18:56  ·  #45
Tristan,

Waarom ook altijd die betonvoet gebruiken ? :D
Neem een voorbeeld aan Ray. :whistle:
 
Selected quotes for multi-quoting:   0