Aankoopadvies

 
 
 
 
 
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 19:22  ·  #46
Whahahaha! Ja, ik ben nou eenmaal zwaarlijvig heh! :P En ja ik heb geen lekkere diesel maar een gasbak. Letterlijk en figuurlijk! :lol: :lol:
raysa
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 20:07  ·  #47
Nou geloof me, ik ben ook echt geen verdergewicht... :D
Een ook mijn rechtervoet kent alleen maar standje plat. Het is wel zo, dat als ik de tijd heb, ik ook de tijd neem.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 20:14  ·  #48
Tijd heb j e eigenlijk nooit, deze moet je maken. ;-)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 20:49  ·  #49
Quote door Bigdog

Tijd heb j e eigenlijk nooit, deze moet je maken. ;-)


Begon jij 's morgens al niet met rustig aan doen Hans? :lol:
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 21:24  ·  #50
Al voordat ik opsta. :D
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 21:44  ·  #51
Whahahaha! Ik vind het nadeel van opstaan dat ik dan altijd wakker moet worden! :D
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 21:46  ·  #52
Ach lichamelijk gaat het nog vrij vlot, geestelijk duurt het iets langer. :-)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 21:51  ·  #53
Hahahaha! Ik wordt daar al zo moe van als ik er aan moet denken! :O
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 21:54  ·  #54
Gewoon rustig aandoen is mijn advies.
Scheelt een hoop gedoe. ;-)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 22.04.2013 - 22:03  ·  #55
Hahaha ik zal het eens proberen morgen Hans. Maareuh.... Voor je het weet draai ik me nog lekker een keer om! :love:
Stijn
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nuenen
Leeftijd: 54
Homepage: steinkeuken.nl
Berichten: 1352
Geregistreerd: 12 / 2011
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 23.04.2013 - 13:54  ·  #56
Zo, da`s een heel verhaal zeg, die zoektocht. Hierbij en volstrekt overbodig ook even mijn mening:

wij verkopers noemen het belang van de klik "de vent in de tent". Van wie koop je iets en klikt het/ vertrouw je hem/ haar etc. Vind ik zelf het belangrijkste als ik iets koop; vertrouwen, vertrouwen, vertrouwen (nee, ik stotter niet)
Een verkoper die niet bij hem thuis wil afspreken snap ik wel. Als ik prive iets via marktplaats verkoop krijg ik een partij ellende aan niet-serieuze kopers op m`n dak (hee, griep van een Emiel, als je dit leest - maar dat denk ik niet want vrienden zul jij zeker niet hebben- : je hebt m`n Smart gekocht, en ineens extra korting geëist, toch willen kopen, en ineens ging het weer niet door :sick: , eikel), en dat wil ik niet. Dus spreek ik altijd af bij onze winkel als soort van bescherming.
Technische mankementen weet ik niet, maar onze Volvo had vorig jaar € 4.800,- aan ellende. Waarschijnlijk en 200.000 km. punt waarna je er weer 200.000 km. mee verder kan, als je alles zoals wij deden goed repareert, en dus valt het mee. Maar ja, als je de auto koopt en je hebt meteen zo`n postje van 4,8 K dan is dat iets anders dan zoals wij 5 jaar rijden met 1.600,- aan reparatie`s, en dàn pas zo`n bedrag.

Succes met je zoektocht!

Stijn
raysa
 
Avatar
 
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 23.04.2013 - 17:02  ·  #57
Ok Stijn, dit heb ik dus ff twee keer moeten lezen. Emiel, die ken ik niet... :o :D .

Een kostenpost van €4800.- Daar zit ik dus niet echt op te wachten. Ik ben zo'n sukkel die denkt dat dat hem niet overkomt maar er altijd en eeuwig bang voor is.
Als iemand niet bij hem thuis af wil spreken maar op een parkeerplaats, is er voor mij iets niet ok. Spreekt diegene af op zijn werk omdat het niet anders kan, sta ik daar natuurlijk heel anders in. Nu was het op een P-plaats bij strand Nulde, dat vind ik sowieso een spannende plek voor "mannen die met elkaar af willen spreken..." :whistle: .

Goed, ik ga niet over één nacht ijs. Dat komt door de adviezen die hier gegeven worden, die neem ik mee in mijn "klik" gevoel. Een auto moet in één keer goed voelen en er moet niet steeds een maar aan zitten. Dat ben ik een beetje zat. Ik weet dat ik in een risico klasse koop en dat er nog wel wat aan de auto te doen valt maar ik probeer zo kritisch mogelijk te zijn en me niet mee te laten slepen in een emotie. Daar ben ik al te vaak mee te kakken gezet. Ik kan je verhalen vertellen, daar heb je wel vier stamtisch events voor nodig :( .

Het is dus tweestrijdig, je mag niet op je gevoel kopen maar het moet wel goed voelen o.O .

Het blijft nog even spannend, heel misschien dat ik zaterdag toch nog even bij een V70 ga kijken. Even kijken hoe ik met m'n tijd zit. En anders komt het echt pas na mijn vakantie.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 23.04.2013 - 19:26  ·  #58
O,o, zal mij niets verbazen als jij toch met een V70N op vakantie gaat.
Stijn
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nuenen
Leeftijd: 54
Homepage: steinkeuken.nl
Berichten: 1352
Geregistreerd: 12 / 2011
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 23.04.2013 - 20:05  ·  #59
Die Emiel was een loser die twee jaar geleden op marktplaats op onze Smart bood, en hem eventueel, niet, wel, niet, wel, en tenslotte voor minder en ten echt slotte toch maar niet wilde. Nekschot geven.

Ik ben wel echt benieuwd wat het gaat worden!
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Aankoopadvies

 · 
Posted: 23.04.2013 - 20:41  ·  #60
Quote door Stijn

Die Emiel was een loser die twee jaar geleden op marktplaats op onze Smart bood, en hem eventueel, niet, wel, niet, wel, en tenslotte voor minder en ten echt slotte toch maar niet wilde.


Daar hebben ze een heel mooi woord voor, zwever.
Het meest irritante type klant.
Nekschot ? :'(
Zonde van de kogel.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0