vandaag de eerste dag met temperaturen boven de 20 graden en ik kom erachter dat de airco helemaal niks doet.
Op auto blaast de fan continu als een dolle, maar alleen warme lucht.
In vida zie ik code ECM-500F airconditioning - onjuist signaal.
volgens de info moet er ook een storingscode in de DIM verschijnen, maar hier staat niets.
mogelijke oorzaken die vida aangeeft:
- lekkage
- beschadigde druksensor
- AC-compressor
- lekkage goed mogelijk. vorig zomer heb ik bij laten vullen. Er was behoorlijk wat uit. Maar dan moet er toch wel heel iets koude lucht uitkomen dacht ik.
- Druksensor in vida getest. (tenminste dat denk ik). Blijft op 1 waarde staan, ongeacht of ik de airco aan of uit zet (128,8 KPa). Waar zit deze druksensor eigenlijk?
- misschien luchtspleet te ruim? Heb ik niet naar gekeken en weet ook niet precies waar en hoe ik moet meten.
Wie heeft een idee?
Op auto blaast de fan continu als een dolle, maar alleen warme lucht.
In vida zie ik code ECM-500F airconditioning - onjuist signaal.
volgens de info moet er ook een storingscode in de DIM verschijnen, maar hier staat niets.
mogelijke oorzaken die vida aangeeft:
- lekkage
- beschadigde druksensor
- AC-compressor
- lekkage goed mogelijk. vorig zomer heb ik bij laten vullen. Er was behoorlijk wat uit. Maar dan moet er toch wel heel iets koude lucht uitkomen dacht ik.
- Druksensor in vida getest. (tenminste dat denk ik). Blijft op 1 waarde staan, ongeacht of ik de airco aan of uit zet (128,8 KPa). Waar zit deze druksensor eigenlijk?
- misschien luchtspleet te ruim? Heb ik niet naar gekeken en weet ook niet precies waar en hoe ik moet meten.
Wie heeft een idee?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).