Kachel word niet warm

 
 
 
 
 
S80 Kinetic
 
Avatar
 
Subject:

Re: Kachel word niet warm

 · 
Posted: 22.12.2022 - 20:07  ·  #46
Quote door MTE

Dat filmpje is een Engelse wagen. Hij geeft ook aan dat dat idd net ff anders is.

In vida staat er ook bij de lhd wat anders als bij de rhd.
Heb het filmpje er bijgezet omdat het op zich wel een stap voor stap is als je het dash er af wilt hebben.


Maar dash moet je niet uit elkaar willen halen.
Buiten dat het enorm veel werk is krijg je na terug montage geheid dat alles gaat rammelen en kraken.
En dat wil je niet.
wimg
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Berichten: 573
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: Kachel word niet warm

 · 
Posted: 23.12.2022 - 08:40  ·  #47
Quote door S80 Kinetic

Zit echt met verbazing naar bovenstaande video te kijken. Hele dashboard eruit voor het vervangen van de kachelradiateur van een P2?
Volgens mij is dit één van de makkelijkste klusjes die je kan doen aan een P2.
Kijk maar eens naar deze video: https://www.youtube.com/watch?v=02AkPvT1bVg&t=233s
Een klusje van niets en alles is plug and play.
Als ik het hele dashboard eruit moest slopen alleen om die kachelradiateur te vervangen zou ik de wagen snel naar de sloop brengen.
Voor het geld wat het kost om dit te laten doen koop je met het grootste gemak 2 hele mooie en goede V70's terug!


Ik zou niet willen zeggen een van de makkelijkste klusjes want dat ding zit wel een beetje op rotplek, maar met een uurtje of 2 ben je er wel. Ook hier een goede voorbereiding is het halve werk. Ik heb destijds een Nissens geplaatst, functioneert prima.
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1529
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Re: Kachel word niet warm

 · 
Posted: 23.12.2022 - 09:02  ·  #48
Quote door S80 Kinetic

Quote door MTE

Dat filmpje is een Engelse wagen. Hij geeft ook aan dat dat idd net ff anders is.

In vida staat er ook bij de lhd wat anders als bij de rhd.
Heb het filmpje er bijgezet omdat het op zich wel een stap voor stap is als je het dash er af wilt hebben.


Maar dash moet je niet uit elkaar willen halen.
Buiten dat het enorm veel werk is krijg je na terug montage geheid dat alles gaat rammelen en kraken.
En dat wil je niet.


Ben het met je eens hoor. Maar dat schijnt dus het verschil te zijn tussen een LHD en een RHD.

Overigens… mocht je de grote pech hebben met een lekke verdamper dan schijn je dit verhaal toch te moeten uitvoeren 😬. Krijg er wel wat rillingen van 😖
 
Selected quotes for multi-quoting:   0