Ok, gekke vraag misschien, maar het volgende:
Ik heb in het kader van een grote revisie en motor swap recent ook mijn stuurhuis laten reviseren. ZF stuurhuis, 7852501929. Terug gekomen met nieuwe binnenste spoorstangen, oude er netjes bij mee terug geleverd. Nu ben ik de hele boel aan het installeren (iets met laatste loodjes…) en kom ik erachter dat ik de buitenste volledig over de binnenste heen moet draaien, ofwel de hele schroefdraad is op, en nog staan m’n wielen wat naar binnen gericht (dus spoorstang zou nog korter moeten worden). Het internet vertelt allerlei horror verhalen over verkeerd gemonteerde binnenste stuurkogels/spoorstangen/tie rods. Maar ik vraag me nu af: zijn er verschillende binnenste die in mijn huis zouden passen? En daarnaast: zijn er ook verschillende buitenste? En dan bedoel ik dus niet SMI vs ZF/ want het past wel gewoon netjes op elkaar. Heb uiteraard bedrijf dat revisie uitgevoerd heeft gevraagd naar de artikel nummers van de nieuwe binnenste… iemand raad?
Ik heb in het kader van een grote revisie en motor swap recent ook mijn stuurhuis laten reviseren. ZF stuurhuis, 7852501929. Terug gekomen met nieuwe binnenste spoorstangen, oude er netjes bij mee terug geleverd. Nu ben ik de hele boel aan het installeren (iets met laatste loodjes…) en kom ik erachter dat ik de buitenste volledig over de binnenste heen moet draaien, ofwel de hele schroefdraad is op, en nog staan m’n wielen wat naar binnen gericht (dus spoorstang zou nog korter moeten worden). Het internet vertelt allerlei horror verhalen over verkeerd gemonteerde binnenste stuurkogels/spoorstangen/tie rods. Maar ik vraag me nu af: zijn er verschillende binnenste die in mijn huis zouden passen? En daarnaast: zijn er ook verschillende buitenste? En dan bedoel ik dus niet SMI vs ZF/ want het past wel gewoon netjes op elkaar. Heb uiteraard bedrijf dat revisie uitgevoerd heeft gevraagd naar de artikel nummers van de nieuwe binnenste… iemand raad?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
. Doordat er tijdens rijden wat druk op het systeem komt ging die lekken tijdens rijden. Had dat niet door daar te laag niveau niet gesignaleerd word en als je lang rechtuitrijd merk je er ook niet veel van. Hierdoor heeft de pomp tijdje droog gelopen
. Vorige week vrijdag stuurhuis gedemonteerd en verstuurd naar Hans de Haas. Is maandag daar aangekomen en morgen al weer terug. Kosten incl verzenden 504 euro.