had je überhaupt al eens op vacuümlekken of uitlaat(spruitstukpakking)lekken gecontroleerd? zou ik inderdaad maar eerst uitsluiten..
een lek uitlaatspruitstuk net vóór de LS kan stationair ook rare waarden geven, hij kan nl ook valse lucht "aanzuigen" met de uitlaatstroom mee.. bij de inlaat kan dit het zelfde doen: beetje valse lucht kan op toeren (wanneer er m3's doorheen gaan) geen kwaad, bij stationair is dat al gauw te veel.. bij mijn Mazda was de inlaatspruitstukpakking de boosdoener voor onregelmatig stationair draaien, emissie heb ik niet gemeten, met nieuwe pakking liep ie weer als nieuw..
gungum moet je niet in de schroefdraad smeren nee, maar er overheen kan wel, uitgehard bik je het er wel af..
voor de test kan je ook tijdelijk siliconenpakking gebruiken: ik heb hier een tube die "oxygen sensor safe" zou zijn..
een lek uitlaatspruitstuk net vóór de LS kan stationair ook rare waarden geven, hij kan nl ook valse lucht "aanzuigen" met de uitlaatstroom mee.. bij de inlaat kan dit het zelfde doen: beetje valse lucht kan op toeren (wanneer er m3's doorheen gaan) geen kwaad, bij stationair is dat al gauw te veel.. bij mijn Mazda was de inlaatspruitstukpakking de boosdoener voor onregelmatig stationair draaien, emissie heb ik niet gemeten, met nieuwe pakking liep ie weer als nieuw..
gungum moet je niet in de schroefdraad smeren nee, maar er overheen kan wel, uitgehard bik je het er wel af..
voor de test kan je ook tijdelijk siliconenpakking gebruiken: ik heb hier een tube die "oxygen sensor safe" zou zijn..