Beste forumlezer,
Ik ben sinds een aantal weken lid en heb bij het voorstellen al leuke reacties en tips gekregen. Aanleiding om lid te worden is dat ik graag mijn huidige Clio estate wil omruilen voor ene Volvo V70. Ik heb een voorkeur voor de 2,5T...... Aanstaande donderdag (als de corona-regels het toelaten) ga ik samen met mijn vriend ene proefrit maken in dit exemplaar:
https://www.verkerkvolvo.nl/zo…p=occasion
De auto is altijd dealeronderhouden geweest (bij de huidige verkopende dealer) en onlangs zijn een aantal reparaties uitgevoerd (onder andere de distributieriem, de compressor van de airco en de koppeling).
Wat si de algemene indruk (op papier) van deze Volvo V70? Is de leeftijd van de auto (uit 2008), de kilometrage (170.000 km) en de prijs in verhouding? We rijden zelf ongeveer 15000 km per jaar.
Zijn er nog zaken waar ik speciaal op moet letten of naar vragen?
Alvast bedankt! Fijne dag, Fenna
Ik ben sinds een aantal weken lid en heb bij het voorstellen al leuke reacties en tips gekregen. Aanleiding om lid te worden is dat ik graag mijn huidige Clio estate wil omruilen voor ene Volvo V70. Ik heb een voorkeur voor de 2,5T...... Aanstaande donderdag (als de corona-regels het toelaten) ga ik samen met mijn vriend ene proefrit maken in dit exemplaar:
https://www.verkerkvolvo.nl/zo…p=occasion
De auto is altijd dealeronderhouden geweest (bij de huidige verkopende dealer) en onlangs zijn een aantal reparaties uitgevoerd (onder andere de distributieriem, de compressor van de airco en de koppeling).
Wat si de algemene indruk (op papier) van deze Volvo V70? Is de leeftijd van de auto (uit 2008), de kilometrage (170.000 km) en de prijs in verhouding? We rijden zelf ongeveer 15000 km per jaar.
Zijn er nog zaken waar ik speciaal op moet letten of naar vragen?
Alvast bedankt! Fijne dag, Fenna
of de stoelverwarming nog werkt en vraag een uitdraai aan van de storingen in VIDA. Je mag ook wel een proefrit naar hier (Houten) maken dan lees ik 'm voor je uit. Gegarandeerd dat de Interior Air Quality Sensor kaduuk is, niet dat het veel uitmaakt (sluit automatisch de ventilatie af als je bijvoorbeeld een wolk uitlaatgas in rijdt) maar die dingen kosten 200 euro per stuk en het is een rotklus om te vervangen, dus dat is leuk voor de onderhandelingen. Het vervangen van de ventilator is nog veel duurder (want dashboard moet uit elkaar) dus dat moet je echt even goed controleren. Verder moet met 18" velgen de vering echt strak aanvoelen, als het week en deinerig voelt is er iets mis.
("ik wil geen auto met een petje achterop"), maar als Fenna het prachtig vindt en het valt binnen budget en de auto rijdt lekker, by all means.
). Maar dat is persoonlijk.