Iedereen moet me wel hebben zeg. Leuk forum dit.. En ik maar beweren dat hier altijd een fijne sfeer hangt.
Quote door Martijn-Wietse Iedereen moet me wel hebben zeg. Leuk forum dit.. En ik maar beweren dat hier altijd een fijne sfeer hangt. goeiendag martijn.. alles goed jongen is toch ook een geweldig forum..
Quote door Martijn-Wietse Iedereen moet me wel hebben zeg. Krijgt je eindelijk de aandacht die je wilt, is het weer niet goed. Die hoge hakken, met plateauzolen ?
Almere-Rotterdam-oostende-almere Morgen: almere-hilversum-almere-tilburg-almere Dan is ie vast warm voor zondag... almere-ergens bij arnhem-zonder deuken terug naar almere.
Quote door Bigdog Quote door Martijn-Wietse Iedereen moet me wel hebben zeg. Die hoge hakken, met plateauzolen ? heb ik iets gemist???? we hebben het hier toch niet over een mollenvanger hoop ik...
Nee, niks gemist, Martijn gaat a.s. zondag die hamburgers bakken. daarom heeft ie z'n plateauzolen meegenomen!
Quote door grrroovedude Wat doe jij met n foto van mijn vrouw? ☺ Ze zou toch voor zondag de soep koken?
Geconstateerd dat het slot in de passagiersdeur zijn beste tijd heeft gehad. Komende week maar eens achter een nieuwe aan
2 Dagen werk...., Wassen, kleien en diverse polijsten gebruikt. Daarna ik de was gezet, kan er weer een tijd tegen.
Vandaag nieuwe d-riem, gewassen met het twee-emmer systeem, scheelt echt, en beetje gepoetst, kan morgen in stijl verschijnen!