Als je die motorsteun kan verplaatsen zit hij wel los in zn velletje. Wellicht dat een nieuwe geen kwaad kan. (Moet die bij mij ook nog vervangen)
Ik kan deze inderdaad een beetje vrij beween. Ik hoop aankomende week een setje PU vervangers te krijgen. Zal dan gelijk de boel vervangen.
En ja wat was het heerlijk sleutel weer vandaag!
Quote door BigDog
Dat scheelt.
Was even bang dat je voorste motorsteun ook naar de haaien was.
Heb er vandaag nog wel even onder gestaan. Geprobeerd of ik ergens beweging in kon krijgen maar alles zit goed vast. Motor hangt ook niet raar. Denk dat die steun goed is.
Heb wel zo als eerder vermeld nog een heel klein beetje het gevoel van een losse slag maar dit is nihiel als je dit vergelijkt met voorheen. Misschien als de bovenste motorsteun en de onderste torsie/tang/steun??? (watch-ama-call-it) vervangen zijn dit helemaal weg is. Anders toch nog eens naar die voorste (laten) kijken.
Moet trouwens wel zeggen dat ik nu al heel tevreden ben. Als ik voor een stoplicht sta te wachten is het net of de motor afgeslagen is Voorheen was dit echt niet zo.
Vandaag de V70 D5 eens onder handen genomen, nieuwe Monroe schokdempers voor, met nieuwe lagers, intercooler en EGR schoongemaakt en nieuwe gloeikaarsen gemonteerd. Wel een vraagje, één van de gloeikaarsen, nummer 4 was nat, nu vragen wij ons af, of dit iets zorgelijks is.
Met een goede veerspanner, waren de schokkers in 15 minuten vervangen, het loshalen van de Volvo was meer werk....