Nieuwe APK op de Volvo! Ik kan er weer tegenaan tot halverwege december volgend jaar Nu hopen dat m'n spulletjes snel binnenkomen (remmen, draagarmen, motorsteunen) dan kan ik klussen
Dank je, ik heb nog wat maanden om er over na te denken. In ieder geval kan ik de Amalthea naar Wheelcare brengen, dan is dat alvast gedaan. Of ik rijd de winterbanden op, verkoop de Mimas en ga over op winter Amalthea.
Keuzes, keuzes, keuzes, lastig hoor.
Vandaag met stromend lauw water de auto met het handje gewassen, als voorbereiding op morgen. Dan kan ik bij 19 graden en een zacht zonnetje eens intensief met de handjes dat ding poetsen. Is er de afgelopen 10.000 km (waaronder 6.000 vakantiekilometers) niet meer van gekomen. Voordelen zijn: ik kom weer eens buiten, de auto wordt er niet slechter van en ik loop moeder de vrouw niet voor de voeten. Die loopt toch meestentijds binnen. Zogenaamd een win/win situatie creƫren.
Ondanks dat het bijna 20 graden is de auto wel winterklaar gemaakt.winterbanden eronder ruiterwissers vervangen ruitersproeiervloeistof bijgevuld antivries gemeten koelvloeistof -30 ik zeg winterklaar
Heerlijk weer inderdaad ! Vandaag de V70 maar eens ondergedompeld in Collinite 915, die komt de winter wel door. Mooi altijd, die diepe glans na het waxen.