Kwalitatief zijn Bilstein dempers uitstekend en met een B4 zit je dichtbij de originele dempers qua eigenschappen.
Heb ze zelf onder mijn V50 gehad en was er zeer over te spreken.
Verder vooral ervaring met de sportievere varianten van B6 sport/B8 t/m de Motorsport dempers aan toe.
Met de 205 diverse dempers geprobeerd, maar geen van allen rijd zo fijn als de Bilsteins die er nu onder zitten en durf te zeggen dat ik ze stevig test want heb nogal wat setjes stuk gereden waarbij Bilstein wel heel blijft.
Onder de S60 een B12 set zitten (Eibach veren met B8 dempers) en ook dat bevalt wederom uitstekend.
Zou met jouw wensen gewoon de B4 nemen zoals je zelf ook al noemt
Heb ze zelf onder mijn V50 gehad en was er zeer over te spreken.
Verder vooral ervaring met de sportievere varianten van B6 sport/B8 t/m de Motorsport dempers aan toe.
Met de 205 diverse dempers geprobeerd, maar geen van allen rijd zo fijn als de Bilsteins die er nu onder zitten en durf te zeggen dat ik ze stevig test want heb nogal wat setjes stuk gereden waarbij Bilstein wel heel blijft.
Onder de S60 een B12 set zitten (Eibach veren met B8 dempers) en ook dat bevalt wederom uitstekend.
Zou met jouw wensen gewoon de B4 nemen zoals je zelf ook al noemt
even in de gaten houden. Accu had genoeg juice dus daar lag het niet aan... denk ik.
buis geen druk of rook en op de olie vulopening een doekje gelegd en die werd iets naar binnen gezogen. Dus ook daar vooralsnog geen problemen.
lekker op cruise control, muziekje aan..