Net even oliepeil gecheckt, toch weer wat gedaald sinds een paar duizend km geleden. Even in de gaten houden. En het peil van de Flashlube even bekeken, dat zit juist weer te hoog. Morgen maar eens met Mesman bellen.
Een irritant geluidje opgelost dat ik de laatste 4000 km had (sinds het vervangen van de schokdempers). Stabilisator end links nog eens gecheckt: niets. Beetje zitten zoeken en toen dacht ik ineens, misschien zet de stabilisator-/torsiestang zich wel net even iets anders met nieuwe schokdempers en navenante andere druk. En het is koud, veel pekel etc. dus rubbers stug en stroef. Kortom: rubbers van de torsiestang ingespoten met siliconen en weg is het rammeltje.
Hiephoi. Was even bang dat ik dat ding zou moeten vervangen of 'operatie Folke' zou moeten uitvoeren (rubbers van een skoda monteren na losslijpen beugels).
Afijn. Hoeft allemaal niet. Prettig en goedkoop opgelost.
LMM gereinigd met spuitbus Isopropanol.
Getracht om ontstoringsfilter achter mijn Yatour te zetten maar heb de verkeerde besteld.
Staat nu te koop op het forum.
Ik was pas bij action, maar ze hadden alleen bitjes met het standaard spul. Bovengenoemd setje besteld bij vdh tools, kost €21,50 in de btw ex verzenden. Stond nergens over de levertijd, maar was met3 werkdagen in huis.