Quote door FreddyNL
Ik kreeg een linker klauw en wilde een rechter hebben en vervolgens kreeg ik de schuld van een verkeerde bestelling terwijl mijn mail mijn verhaal bevestigde.
Levertijd was inderdaad ook fors. Heb de verkeerde klauw uiteindelijk gehouden en ergens anders de juiste besteld en zo beide klauwen vervangen.
Zit nog op een forum van een ander merk en daar regent het klachten.
waarom bestel je überhaupt maar één remklauw tegelijk? :dont: hou je van scheef remmen?
voor degenen die net als ik gewoon hun bestaande, of een paar reserve klauwen willen reviseren: rendcarparts levert setjes met zuigers én rubbers!
Ik stop dus in mijn reserve klauwen alleen rubbers, de zuigers kunnen nog een rondje, en dan reviseer ik degenen die er nu onder zitten met zuiger en al (die zijn ècht af)
ik heb bij Mister auto één keer heel lang zitten wachten op een grote order, bij navraag bleek het hele zaakje te wachten op één (koolstof) interieurfilter..
voor mijn volvo hoef ik tnt niet zo ver meer (M.A zit in frankrijk, bij Lyon, vandaar dat het zo lang duurt)
vandaag heb ik (eindelijk :shame: )mijn thermostaat vervangen, en ook een rotte slangklem op de radiateur, preventief door 2 stuks, sluitingen versprongen t.o.v. elkaar, de oude moest ik doorzagen want het schroefkopje brak af.. gisteren al de bougietjes, en vanmiddag reed ik in een "nieuwe" classic..