@rene, Fi-Wi en Piet_piraat, verschil is inderdaad duidelijk merkbaar. Ik had er geen hoge verwachtingen van, maar degenen die hem gemonteerd hebben, zijn positief. Ik merk nu duidelijk minder kraakjes/piepjes, dus blijkbaar tordeert de carrosserie nu wat minder. En hij lijkt wat directer aan te voelen in het stuur.
Het is geen originele veerpootverbindingsstang. Ik heb hem via marktplaats gekocht bij E.M.P.A. Hij is netjes gelast, gepoedercoat en de pasvorm is goed (raakt de motorsteunbalk net niet). Hij maakt ze voor diverse Volvo types.
Het is geen originele veerpootverbindingsstang. Ik heb hem via marktplaats gekocht bij E.M.P.A. Hij is netjes gelast, gepoedercoat en de pasvorm is goed (raakt de motorsteunbalk net niet). Hij maakt ze voor diverse Volvo types.
.
. Maar het zijn de juisten en na een dag sturen went het snel. De week ervoor al nieuwe Michelins er onder gezet.
draagarm rubbers voor ook al vervangen. Ik weet dus even niet meer waar ik verder moet.
weet niet hoe ik die kan controleren en motorsteun heb ik wel naar gekeken maar zag er nog aardig uit. zal nog eens kijken