Ik heb mn koelvloeistof vervangen. Deze was bruinig van kleur. Misschien vanwege olieinmenging??
Affijn, kvs afgetapt en het systeem met motor uit en aan doorgespoeld met veel leidingwater. Daarna nog eens met 10 liter gedemineralisseerd water.
Vervolgens gespoeld met nieuwe koelvloeistof (G12). Nadat de motor lekker op temperatuur is geweest ook deze weer afgetapt en vervolgens weer nieuwe in gedaan.
Nu maar eens monitoren of deze ook weer zo bruin wordt als de oude...
Ohja! Ik heb ook nog een teakhouten iPhone 5 houder op mn dash geschroefd. Van de week de oude Neukia telefoonhouder en antenne verwijderd.
Dan zit je dus tegen 4 schroefgaten aan te kijken... De teakhouten houder zat in mijn boot geschroeft (ik heb geen iphone maar een Sony xperia V die dus ook prima past!) maar heb ik vandaag mat zwart gespoten en gemonteerd in de auto. Binnenkort ff een nieuwe scoren voor de boot...
Iemand interesse in een nokia carkit voor 6150/6310/7110/enz??
Ehhh, Martijn.
En dat vindt jou vader goed dat je de wagen zo achterlaat ?? Het is volgens mij toch echt zijn wagen. Hij moet wel erg veel vertrouwen in jou "upgrade kunsten" hebben :thumb: :friends:
Defecte parkeersensor aan voorzijde vervangen. Ik had vantevoren niet gedacht dat het zo eenvoudig zou zijn. Geeft wel een goed gevoel zoiets zelf te kunnen repareren
Ohja! Ik heb ook nog een teakhouten iPhone 5 houder op mn dash geschroefd.
Heb je hier ook een foto van?
Ik heb nu een console met houder rechts naast mijn dashboard (zie foto)
Nu nog met een Samsung maar binnenkort een Iphone 6.
Zou ook hier ook weer op kunnen maar ik wil deze houder eigenlijk kwijt daar.
Defecte parkeersensor aan voorzijde vervangen. Ik had vantevoren niet gedacht dat het zo eenvoudig zou zijn. Geeft wel een goed gevoel zoiets zelf te kunnen repareren
Moet ik óók nog nakijken. Tenminste, de achterkant; ze zijn helemaal van slag als het geregend heeft ...
Moet ik óók nog nakijken. Tenminste, de achterkant; ze zijn helemaal van slag als het geregend heeft ...
Heb je orgineel of aftermarket?
er komt waarschijnlijk water in waardoor ze van slag raken.
Wat je kan doen is er om heen goed afplakken en dan licht met blanke lak er overheen spuiten. Maar je ze weer waterdicht.