Geen idee. Ik denk dat de vorige eigenaar zo'n varkensrug geraakt heeft op de parkeerplaats. Zit nu eeen dasis-condensor in van 80 euro inc. droger. Bij www.acparts.de Voor de kosten en t werk hoef je het niet te laten.
Helemaal mee eens, ik mis de airco écht wel. Zeker de afgelopen dagen.
Maar ik denk dat ik zo'n beetje alles moet vervangen wil mijn ac weer werken. En dat zal wel aardig in de papieren gaan lopen vermoed ik.
ja Paul, heb je geen interesse om samen die TDI van Guido te parten?
ik heb vandaag de accuhouder voor een zwaardere (ook gebruikt) accu pas gemaakt omdat ie vanochtend voor de zoveelste keer prima startte, maar meteen weer afsloeg om vervolgens nog best rond te gaan, maar de boel niet meer aan te steken.. met die accu die er nu in zit ernaast was dat geen enkel probleem.. nu dus maar omgewisseld, maar daarvoor eerst de bevestiging van de gascomputer (die ònder de accuplaat hing met zeskantboutjes, die een grotere accu dus lek gaan beuken) aangepast (naar ty-wraps, mooi plat) en omdat de originele accuborgklem ook niet meer uitkwam, gewoon zo'n spanbandje gebruikt om de accu vast te maken.
en nee, die van Guido's "gouden koets" is door de sleepdienst "leeggeknipperd" anders had ik die wel van hem overgenomen..
ja Paul, heb je geen interesse om samen die TDI van Guido te parten?
ik heb vandaag de accuhouder voor een zwaardere (ook gebruikt) accu pas gemaakt omdat ie vanochtend voor de zoveelste keer prima startte, maar meteen weer afsloeg om vervolgens nog best rond te gaan, maar de boel niet meer aan te steken.. met die accu die er nu in zit ernaast was dat geen enkel probleem.. nu dus maar omgewisseld, maar daarvoor eerst de bevestiging van de gascomputer (die ònder de accuplaat hing met zeskantboutjes, die een grotere accu dus lek gaan beuken) aangepast (naar ty-wraps, mooi plat) en omdat de originele accuborgklem ook niet meer uitkwam, gewoon zo'n spanbandje gebruikt om de accu vast te maken.
en nee, die van Guido's "gouden koets" is door de sleepdienst "leeggeknipperd" anders had ik die wel van hem overgenomen..
Snap wel waar het vandaan komt, dat bandje om de accu, echter de eerst volgende RDW keuring of te wel de APK, zal je er zo niet doorkomen waarschijnlijk, het afdoende geborgd zijn van een accu is een terecht controle punt tijdens de APK. Of jou constructie moet er zo'n solide uitstraling hebben, en ook aanvoelen.
Vandaag mijn turbo-inlaat-slang binnengekregen. En tevens een setje Powerflex busjes om de bovenste motordwarsbalk te fixeren. Bij stationair in D rammelt de dwarsbalk net tegen mijn veerpootverbindingsstang aan. Van het weekend er maar even inprutsen
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Snap wel waar het vandaan komt, dat bandje om de accu, echter de eerst volgende RDW keuring of te wel de APK, zal je er zo niet doorkomen waarschijnlijk, het afdoende geborgd zijn van een accu is een terecht controle punt tijdens de APK. Of jou constructie moet er zo'n solide uitstraling hebben, en ook aanvoelen.
die zit vast, anders rij ik er niet mee..
prominent bovenop hangt een label waarop staat dat die spanband 200 kg kan houden..
(was trouwens een tip toen ik hier vroeg hoe ik een optima red top zou kunnen monteren, als ik 9 mm tie wraps kan scoren krijgt ie die erbij..)
ik weet niet of je wel eens naar de originele klemconstructie van een classic hebt gekeken, maar dan is zo'n spanband vele malen degelijker..