Van de week een oplossing voor mijn korte pootjes gevonden. Eerst zat ik een beetje Formule 1 style onderuit en nu kan ik de stoel iets verder naar achteren doen waardoor de rugleuning weer wat rechter op kan. Ik zit nu voor het eerst lekker ontspannen achter het stuur (merk ik aan mijn bilspieren) van mijn Moose
Op de foto zitten de tie-wraps er nog om ivm het drogen van de kit. Het rubber komt van een transport band en is extreem stroef, ook als het nat is (van te voren getest). Alles is zo gemonteerd dat bij verkoop alleen het gaspedaal geopereerd hoeft te worden, het rempedaal is een kwestie van een nieuw rubber erop drukken.
Diverse offertes gehad van € 195 tot aan € 600+ toe
Nu via een kennis die in de industriële montage werkt en die het voor een grote slagroomtaart deed
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Grappige oplossing inderdaad. Dat rubber heb ik hier ook in grote hoeveelheden liggen, wij gebruiken dat om onder machines te plaatsen die we vervoeren (antislipmatjes heten ze officieel).
Dat houd dan ook niet over 1.60... Maarja ongegeneerd naar decolleté's starten is natuurlijk wel een enorm plus punt :thumb:
Ach, het is wel beperkend in die zin dat een handbak rijden erg lastig wordt zonder verdere aanpassingen. Noord-Europeanen worden alleen maar langer en koppelingspedalen moet je nog veel verder indrukken dan het rem of gas.
Maar in de Auris Hybrid van mijn vrouw haal ik het stuur een stukje naar me toe en in diverse VW's/Audi's/Seat ook. In de Lexus paste ik ook goed.