Vandaag de O-ringen van de injectors vervangen, en e.e.a. natuurlijk schoongemaakt, was preventief, weet niet of het ooit gebeurd is in het verleden, auto heeft nu 275k gelopen( of gereden voor de pietlutten
Afgelopen zaterdag het portierslot LA vervangen, ivm af en toe niet vergrendelen.
Nu wilde ik ook gelijk maar van de gelegenheid gebruik maken om het lampje van de raamschakelaar te vervangen... is dit volgens de dealer niet los leverbaar nou dan maar even langs de elektronicaboer morgen om een zak losse lampjes te kopen, dan buig ik er zelf wel eentje in 't houdertje.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40205 Geregistreerd: 07 / 2009
Zit een groene hoes om.
Overigens wel vreemd, heb er ooit eens eentje bij de dealer weggehaald.
Om dit lampje gaat het;
Ja precies dat is em! Ik dacht ik zal er wel wat euro's voor kwijt zijn bij de dealer, maar lekker makkelijk. Maar als ze em helemaal niet (willen) verkopen dan ga ik voor een veel goedkopere oplossing
Dat probleem met je knipperlichtje is een breuk in de stroom geleider van de connector naar de lampfitting. (is niet te repareren)
Dit los je op door een nieuwe lamphouder bij de dealer of de sloop te haleen.
Kost bij de dealer ongeveer 5,50 euro
Groeten BUM
Goed om te weten, ik heb hetzelfde probleem.
Kunnen we dat ook weer oplossen :thumb: