Gisteren bezoekje gebracht aan Martin en de linker aandrijfas ook laten vervangen ivm lichte (laatste) trilling in de auto.
Nu een geheel trillingsvrije v70...Jaja ze bestaan :thumb:
:party:
Toch ongelooflijk hoe een ogenschijnlijk prima as voor trillingen kan zorgen..
Daarna een welverdiend ritje door de wasstraat (Vloeken in de kerk ik weet het) (A)
Nu een geheel trillingsvrije v70...Jaja ze bestaan :thumb:
:party:
Toch ongelooflijk hoe een ogenschijnlijk prima as voor trillingen kan zorgen..
Daarna een welverdiend ritje door de wasstraat (Vloeken in de kerk ik weet het) (A)
en; zie je snel genoeg. Is te voelen.
maar dat terzijde. het was er gezellig en ik denk dat wanneer Martin geen zin meer heeft om te sleutelen hij altijd nog een café kan beginnen. APK probleemloos gedaan en schijven voor vernieuwd. maar toen bleek een poelie van de dynamo kuren te vertonen. Martin kon die niet van de dynamo los krijgen en dus.. vette pech. dat wordt een andere dynamo. Balen. even bellen en ja kom maar halen. Geeft Marin mij een doek en een groen flesje in handen. Ga jij de ramen maar schoonmaken...van mijn eigen auto he. maar wat een wonderspul. ALS NIEUW! en met het grootste gemak. waarom kan ik dat niet gewoon in de winkel kopen, denk ik dan. Komt Martin terug en wat een geluk. Toch los kunnen krijgen daar bij de automaterialenzaak. De V70 kan er weer een lange hete zomer tegen aan. Ik ben nu aan het sparen voor de wervelklepreparatie. zo''n ongelukkig goedkoop plastic handeltje wat uitgesleten is en die nu steeds op OPEN staat. gepland voor de maand augustus en dan meteen de verstuivers vernieuwen en een poetsbeurt. Op naar de 3 ton. was een mooie dag want let wel ik was er al om negen uur met een pak koekjes van die dikke bokkepoten en ging er weg om half vier of vier uur....