Ik had vanmorgen eens een keer geen muziek op staan, en ik werd een beetje kriegel van een of ander gepiep. Niet constant. Als of je twee stukken piepschuim langs elkaar schuurt.
Dit bleek te komen uit het slot van de achterbank, het midden deel zit met een slot in de rechter zij kant. Spuitje olie er op en weer stil :bandit:
Mijn S60 was afgelopen weekend in Hoofddorp totaal ondergescheten door vermoedelijk een vlucht regenwulpen. Daarom vandaag maar eens door de lakvriendelijke wasstraat gegaan hier in het verre zuiden. Hij staat er weer als een nieuwe bij.
Meteen maar beide remlichtlampjes vervangen, de oude zaten er vast meer dan 20 jaar in, compleet zwartgeblakerd allebei.
Als extra verwennerij op Marktplaats een set 16" winterbanden van een gecrashte V70 2006 gescoord met blikken velgen en al. Ik had vanuit een vorig leven (Citroën C5) nog een setje met overeenkomstige afmetingen liggen met daarop 2 zgan Michelin Alpines uit 2015 met 7++ mm profiel, dus laat de winter nu maar komen.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vandaag laatste stukje van de pre-apk gedaan; afgelopen week (tussen de bedrijven door) de subframerubbers vervangen; onderste vacuummotorsteunen en vandaag een motorflush en weer glasheldere 0W30 inclusief een nieuw filter.
Rest me nog om de winterbanden te laten balanceren, remmen even schoonmaken. Vervolgens APK. En dan mag de winter wat mij betreft komen. En volgens mij komt 'ie! :yes:
Ik heb vandaag de auto gewassen voor morgen En natuurlijk ook de binnenkant even schoongemaakt,was wel weer nodig na een keer taxi spelen voor het kinderpartijtje van mijn zoon :party: dat partijtje was overigens al in augustus geweest. :shame: