Vandaag een mooi pakketje van Parts4Swedes binnen gekregen. En dat moest natuurlijk gemonteerd worden. Wat klinkt dat geweldig. Alleen de bijbehorende deurpanelen die ik gekocht had, hebben toch niet helemaal de juiste kleur. Is Oak ipv Light Sand. Da's nou wel weer jammer, maar ik heb ze toch maar gemonteerd. Tot ik het juiste setje gevonden heb uiteraard. Gelijk ook maar even de geleideblokjes van de voorportieren vervangen, nu de boel toch open lag.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vandaag de kattenogen van mijn Xenonverlichting gereinigd. Had ik al een keer gedaan, maar ik was niet tevreden. Bumper gedemonteerd, koplamp eruit, en op mijn bureau minutieus gereinigd aan de binnen en buitenzijde.
Nu zeg ik het mee: de adaptieve xenon kán een hele bak licht geven. Wel even zorgen dat je lensjes helder zijn.
Vandaag bij MMTS geweest voor het laten vervangen van de thermostaat huis.
Het viel allemaal mee en met een uurtje was de klus weer geklaard door Martin.
Wordt het weer sneller warm in de bolide.
Ben er blij mee.
Anne
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40253 Geregistreerd: 07 / 2009
Gisteravond m'n V70 kaalgeplukt en vanochtend naar de spuiter gebracht. Bumpers, stootstrippen, onderlijsten en bovenkant kofferklep+spoiler worden gespoten. Maakt het allemaal wat makkelijker met poetsen (geen witte vegen meer op het zwarte kunststof). Ben benieuwd hoe het staat
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vandaag een dagje heining hobbyhal gedaan met Jack. De klussen aan zijn c70 gingen niet geheel naar wens. ( slechts 1 motorsteun kunnen plaatsen, bij die cabrio is de werkruimte toch veel krapper dan bij een S60/V70.) De overige klussen afgebroken na enige tijd.. Toen toch maar de olie gewisseld en remmen beetje gangbaar gemaakt van mijn auto. Tot onze verrassing moesten we per auto betalen... Ook al hadden we van dezelfde plek gebruik gemaakt.
Maar je bent van witte naar smoke-kleurige knipperlichten gegaan?
Eh, geen idee eigenlijk. Ik heb gewoon originele besteld. Ik kan het nu niet controleren, de nieuwe liggen in de auto (bij de spuiter) en de oude liggen thuis :think
Maar mijn complimenten voor jouw oog voor detail
subwoofer ingebouwd in mijn v70 , was helaas geen bedrading voor aanwezig.
maar goed met internet erbij gelukt
gehele premiumset nu compleet
Mooi :thumb: Is het verschil erg duidelijk merkbaar? Ben zelf nog een beetje in twijfel. Zonder sub was ik ook al blij verrast hoe goed dat klinkt. En de standaard sub gaat bij mij helaas niet passen ivm zitjes in de kofferbak.