Eerste stap met het inbouwen van een origineel volvo alarm systeem
Heb vandaag bij Elferink een interieur verlichting met glasbreukdetector gehaald....
Oude verwijderd en wat bleek ook mijn duitse import V70 was reeds voorbereid met de bekabeling hiervoor..... Super.....
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
De kleur was exact gelijk, alleen zo’n kunststof coating hadden ze niet.
Vraag me ook af of deze er wel op moet blijven.
Kunststof coating en hete remmen..... Werden geleverd in een blauwe “Volvo krat/ doos”.
Hoe lang is dat geleden?
Toen de remblokken niet bleken te passen heeft de dealer vorige week nog nieuwe (org. Volvo) remtangen vanuit het centrale magazijn laten komen (inderdaad in de blauwe Volvo dozen). Ook deze hadden de dikke glimmende coating.
Gisteren gewassen, en ik vind de poorboys shampoo net iets fijner dan de dodo juice, en vandaag laagje collinite er op gezet. Ondanks dat ik niet gereden had zaten er allemaal geel-beige vlekken op (uit bomen denk ik), dus ik moest eerst weer schoonmaken. Vervolgens het plastic maar weer eens in de polytrol, ende bandjes mooi zwart met action-bandenzwart.
Hij staat er weer knap bij
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40253 Geregistreerd: 07 / 2009
Ondanks dat ik niet gereden had zaten er allemaal geel-beige vlekken op (uit bomen denk ik),
Dat dacht ik ook altijd, tot vandaag.
De mijne stond vandaag onder de carport, schoon welteverstaan.
2 uur later diezelfde geel-beige vlekken.
En hier in de straat staan nog geen bomen.