Quote door Vogel
Zaterdagmiddag al begonnen aan mijn nieuwe Meyle stalen draagarmen. Rechts nogal wat geploeterd met iedere moer en bout los te krijgen.
Vervolgens mislukte te spanband methode om de fuseekogel terug te krijgen. Ik had het stukje gemist waar een balk tussen spanband en subframe gelegd werd waardoor de trekhoek verbetert.
Met al het geklooi heb ik ook nog mijn aandrijfas uit elkaar getrokken. Na een paar uur zwoegen weer in elkaar, maar zonder enige vorm van beweging.
Zondag eerst in een uurtje de linker kant gedaan, vervolgens de rechter as weer uit elkaar gehaald (kooi terugtrekken) en weer in elkaar gezet op de juiste wijze (https://www.youtube.com/watch?v=v50KodRpDDs)
Bij het terugplaatsen van de as werd ik opeens misselijk, vlekken voor mijn ogen, trillen....
Vandaag nog even de fusee aangetrokken en de klauw teruggezet.
Als je de Youtube filmpjes kijkt ziet het er altijd zo makkelijk uit, even dit losdraaien, even daar een tikkie tegen. Maar het valt altijd vies tegen. Ik had het ook, de bouten kwamen echt heel moeilijk los, en voor de fuseekogels heb ik de hele fusee eraf moeten gehaald. Het biertje erna was wel erg lekker.