Vandaag mijn 2 eerder gekochte Vredestein bandjes laten monteren.
Achter even laten balanceren. Voelde een lichte trilling.
Moest achter bij beide 5 gram lood bij.
Gistrtavond alvast 2 velgen schoongemaakt met riwax velgen reiniger. Vanavond in de riwax titan wax zetten. En de 2 andere ook schoonmaken.
Vorige jaar voor het eerst in de titan wax gezet en vuil kwam er echt makkelijk af.
Andere ECU om gesoldeerd (tijdelijk even), ALM controller erin gesoldeerd. AFR / Lambda waardes zijn weer netjes en acceptabel. Nu eerst de östrich erin van de week en dan verder met het fine-tunen.
heb ik ook zo gedaan, en knapt het enorm van op. Nep notenhout is echt heel vreselijk. Doe of echt hout of niet. en dan vind ik echt hout ook niet veel toevoegen in een moderne auto.
Ik neem aan dat je de strip op het dashboard kastje ook gespoten hebt?
Het hangt een beetje van de kleur interieur af of het notenhout-plastic er fatsoenlijk uit ziet. In een donker interieur werkt het in ieder geval niet denk ik.
Dit ziet er best aardig uit:
In mijn V50 (met zwart interieur) had ik de Nordic Oak optie, wat inderdaad echt hout was. Dat zag er prima uit vond ik.
Ik heb de strips in een wrap folie verpakt. Spuiten kan natuurlijk ook al heb ik begrepen dat je ze dan eerst helemaal glad moet schuren zodat alle coating er af is.
Wrappen was dus veel makkelijker. In 1 avond alles klaar.
Vandaag kwamen de borg ringen binnen.... nu nog even wachten dat het even niet regent.
Vandaag de auto een beurtje gegeven. Nieuwe olie, oliefilter, dieselfilter, interieurfilter en luchtfilter. Daarnaast beide aandrijfassen vervangen samen met de keerring.
Niet allemaal vandaag gedaan, maar in de afgelopen week:
Mijn koplampen met gele reflector vervangen door MY2014 Xenon AFL koplampen.
Mistlampen vervangen door Volvo DRL LED lampen (uit de XC70).
Twee nieuwe deurpanelen geplaatst (LV en RV).
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).