Quote door BBS
Dat is het nou net, waar houd je op? Met de APK in afgelopen December was ook het e.e.a. aan de hand en heeft het al met al meer dan 1000 euro gekost, waarvan 3/4 alleen al aan onderdelen.....
Nu dan de starter waardoor de ANWB meneer de boel kan afslepen en waarbij Blade binnenkort het stuurhuis nog kan gaan vervangen. Zelfs Jennie begint nu of het niet verstandiger is om te gaan kijken naar iets nieuwer.
Aan de ene kant zeg ik ja, aan de andere kant weiger ik iemand een dan perfecte roffel te geven die er nog tig jaaaaren in kan rondrijden zonder noemenswaardige kosten en problemen. Want dat wil ik ook doen!
Dus ja, wat te doen?
Ik herken dit wel, Bert-Jan... Ik denk er ook wel eens aan om de T-5R weg te doen. Ga dan op internet zoeken voor een eventuele vervanger. Een jongere auto, met minder kilometers en dus hopelijk (voorlopig) minder onderhoudskosten. Maar na een tijdje ebt dat gevoel vanzelf weer weg. Ik heb er inmiddels zoveel tijd, geld en liefde in gestoken, dat ik wéét dat ik er spijt van zal krijgen.
En trouwens: na het avontuur van gister kán ik er gewoon geen afscheid van nemen, ondanks de schade die hij hierdoor heeft opgelopen, en weer het nodige geld zal gaan kosten voor het herstel.
(Ter info: de T-5R die maandagnacht in Schaijk is gestolen en vervolgens gebruikt is bij een ramkraak in Heesch, is van mij...)
Dus denk hier écht goed over na BJ, jij bent met je V70 nét zo gek als ik met mijn 850...