spatlappen maar eens ice white, kleur 614, gespoten..... geen gezicht zwarte op een witte auto.
nu een weekje laten drogen en volgend weekend maar monteren.
[quote="olaf ovlov"]
spatlappen maar eens ice white, kleur 614, gespoten..... geen gezicht zwarte op een witte auto.
nu een weekje laten drogen en volgend weekend maar monteren.
Oja, wel originele.
Laatste klusje , 17 inch amalthea velgen gemonteerd. Ff wennen beetje minder comfort en iets met spoorvorming.voor m'n gevoel. Maar wel stuk gaver om te zien. Is ver af.
Dempers enzo voor vervangen , velgen stabilisator stangen. Nu nog uit lijnen en uiteraard merk ik dat de achterkant dan weer op leeftijd komt maar die nivomats zijn wel keer vervangen. Lekker genieten nu.
Ik kwam tot de ontdekking dat "Poetin" geen koordje aan de tankdop had. Dus even een nieuwe tankdop gehaald bij de dealer.
Want ik weet zeker dat ik geheid een keer de tankdop ergens laat liggen.
Daarnaast een aantal producten besteld bij Stippoint, kost wel wat. Toch eens proberen. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb besteld:
Plastic Restore 500ml
Glasreiniger
Interieur Mattering
Ik kreeg de tip dat ik het plastic achtergedeelte van het dak goed moet conserveren, ivm kans op breukjes ed. Gezien het feit qua kabels en elektronica daaronder wil je daar geen lekkage hebben. Die wil je nergens in de auto hebben.