Moet het altijd positief zijn?
Want om heel eerlijk te zijn, heb ik mezelf vandaag kapot geërgerd "aan de Volvo".
Vanmorgen moest ik naar Den Helder en had de afspraak dat ik langs mocht komen bij Blade; hij zou zo voor mij naar mijn vliegwiel willen luisteren; helemaal geweldig natuurlijk!
Op de terugweg uit Den Helder, was dat nou net niet meer nodig; het werd ineens erger en tja, vliegwiel, zittende vanin de auto nog te horen.........
Maar ook; de airco viel uit! Netjes Blade afgemaild, noemde ook de airco en hij gaf aan dat ik de luchtspleet af moest stellen; wederom helemaal top natuurlijk!
Ik zou, als het zo was dat het vliegwiel stuk is, dat samen met iemand zelf gaan doen. Dat moet wel gezien de kosten.
Probleem is, dat er best wel wat kosten aan zitten te komen en het lijkt (zoals airco) dat er in die paar weken dat ik hem heb, sneller dingen bij komen dan dat ik ze kan maken.
Onderstel voorzijde; stuurt echt niet fijn, krijg mijn stuur niet verder soms dan één hele slag per kant en naar links, tilt hij de hele rechterkant op; daar gaat ook nog wat in zitten.
Daar durf ik nog mee op vakantie, vliegwiel niet.
Rem bekrachtigen lekt; laat ik ook wel zitten, trap wel harder als het echt mis gaat, moet je toch ook als je sleept.
Maar nu komt het; je bent thuis, kijkt toch even onder de auto en ja, toen moest de ambulance komen omdat Wimmie zijn oude hernia er volle bak in schoot!
Dus; nu plat gespoten op de bank.
Vliegwiel? Hopen dat mijn maatje dat oppakt.
Aan de andere kant; ik kan er niets meer mee en heb besloten dat ik hem niet mee ga nemen op vakantie.
Mijn jongste dochter heeft diabetes type 1 en de warmte in de auto, gaat voor haar niet goed komen gezien zij ook nog steeds niet goed ingeregeld is.
Komt erop neer dat die luchtspleet van de compressor, mij/ons nekt omdat ik het gewoon niet kan.
Ik had nog op vakantie gegaan (Overijssel, huisje van familie) met dat vliegwiel desnoods, maar zoiets flauws als dit.........iets wat me een klusje lijkt van een half uur, pfff.
Nouja, alles komt, komt tegelijk en blijft maar komen.
Geen zielig verhaal hoor, maar door omstandigheden buiten onze schuld is budget even erg laag. Komt wel weer goed met de tijd.
Maar ik wilde dit gewoon even van mij afschrijven; dat lucht wel heel erg op namelijk!!
Dus aan mijn Volvo gedaan; geïrriteerd..........ik hoop dat de liefde een beetje gaat komen en de problemen een beetje weg gaan blijven in ieder geval; ik kan er echt niet van genieten nog.